utorok 31. augusta 2021

Dúfajte vo Mňa

Dúfajte vo Mňa  - 31. augusta 2021 - Slová Pána Ježiša k nám

Dúfajte vo Mňa, Moji Milovaní. Ja Som vaša Jediná Nádej na Večný Život. Tento život je len dočasný, Večnosť trvá Naveky. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, pretože ľudia sú omylní, ale Ja Nie. Nemením Sa. Som vždy Rovnaký, Včera, Dnes a takýto budem Naveky. Nezabúdajte, Kto Som, Všemocný. Nič Mi nie je príliš Ťažké Urobiť. Som Toho Schopný.

Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Máte Nádej, Nestrácajte Nádej Ani sa Nevzdávajte, inak to všetko bude márne. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Nepochybujte O Mne. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko Čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Majte Vieru vo Mňa. Verte Mi, preto Kto Som a preto Čo Dokážem Urobiť. Nie ste bez Nádeje. Priblížte sa ku Mne a Ja sa tiež Priblížim k vám.

Mnohí Ma Reálne Nepoznajú, Toho, V Ktorého Veria a Uctievajú. Vyznávajú Ma len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko Odo Mňa. Sú zaneprázdnení len s mŕtvymi náboženskými praktikami. Nemajú Žiadny Osobný Vzťah Lásky So Mnou. Keď je ich Viera skúšaná, reagujú beznádejne, presne ako ostatný svet, ktorý nemá Žiadnu nádej, pretože ich nádej Nie je vo Mne, ale je v omylných mužoch a ženách.

Dúfajte jedine vo Mňa. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život, Darca Nádeje. Bezo Mňa, Princa Pokoja, nebude Žiadny pokoj vo svete, len virvar. Preto musí byť každý Uzmierený a v Pokoji So Mnou, aby Mal a Zažíval Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Dávam Nádej ľuďom bez nádeje. Nikto nepotrebuje byť bez Nádeje.

Máte Darcu Nádeje. Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte Moje Inštrukcie a Usmernenia, keď keď vás Osobne Oboznamujem a Vediem, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Nie ste bez Nádeje. Buďte v Pokoji, nezáleží na vašich okolnostiach. Ja Riadim. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní Podľa Môjho Plánu a Účelu. Vaša Viera bude skúšaná, mnohokrát a rôznymi spôsobmi. Buďte Pevní vo vašej Viere. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Dúfať vo Mňa je voľba.

https://www.youtube.com/watch?v=zaNKTqqqT0c

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...