streda 25. augusta 2021

Verní, aby ste boli Hodní pre Vytrhnutie

Verní, aby ste boli Hodní pre Vytrhnutie - 25. augusta 2021 - Slová Pána Ježiša k nám

Každý kto chce byť Hodný pre Vytrhnutie, musí Mi byť Verný a Zostávať Verný, až do Toho Dňa. Mnohí budú Sklamaní v Ten Deň, ale budú za to musieť viniť len samých seba. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Nemením Sa. Som Svätý. Buďte Svätí a Bez Poškvrny. Žite váš život Hodný Mňa, Inak budete Sklamaní v Ten Deň a Ten Deň to oznámi.

Nebuďte Zvedení. Naslúchajte Mi, Poslúchajte Ma a Nasledujte Ma, Moju Cestu. Mnohí Nie sú Ochotní. Ja Nikoho Nenútim. Je to vaša voľba. Vravím, že musíte Mi byť Verní až do Toho Dňa, aby ste boli Hodní pre Vytrhnutie. Ten Deň to oznámi a pre mnohých to bude smutný Deň, ale už bude príliš neskoro. Musíte byť seriózni teraz. Nikto to nemôže Predstierať. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Som jediný, kto Rozhodne a nikto iný. Nedávajte sa kýmkoľvek zvádzať vás so satanovými lžami, prázdnymi sľubmi, pretože to vedie len ku Sklamaniam. Mnohí sú NEAUTENTICKÍ a Ten Deň to oznámi.

Či Som Nepovedal, že Súd sa začne najprv v Mojom Dome? Mnohí budú ponechaní vzadu, keď Nastane Vytrhnutie a Hodina Skúšky Prichádza na celý svet, aby Preskúšala tých, ktorí budú ponechaní vzadu. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Súd sa začne Najprv v Mojom Dome. Buďte seriózni.

Každý môže Poznať a mať Dôveru i Nádej, ale musíte Zostať Verní, aby ste boli Hodní pre Vytrhnutie, v Ten Deň. Pripravujte sa a buďte vždy Prichystaní, Potešiteľní Mne, pretože Ten Deň to oznámi.

“Lebo Prišiel čas, aby sa Súd Začal v Dome Božom; a ak sa on Začína najprv s nami, aký bude Koniec tých, ktorí Nie sú Poslušní Božiemu Evanjeliu?" 1. Petrov 4:17

“Bdejte preto a vždy sa Modlite, aby ste mohli byť Započítaní za Hodných Uniknúť všetkým týmto veciam, ktoré Prídu k Naplneniu a Postaviť sa Pred Synom Človeka.” Lukáš 21:36

“Pretože si Zachoval Moje Prikázanie Vytrvávať, i Ja ťa Podržím pred Hodinou Skúšky, ktorá Príde na celý svet, aby Preskúšala tých, ktorí obývajú Zem.” Zjavenie 3:10.

https://www.youtube.com/watch?v=NDicALsRNuY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...