streda 18. augusta 2021

Pravda Alebo lži

Pravda Alebo lži - 18. augusta 2021 - Slová Ježišove k nám všetkým

Jedine Pravda Vedie k Spravodlivosti a Večnému Životu, ale lži vedú len k nespravodlivosti a Večnému Zatrateniu. Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože Koniec to oznámi. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo, Jedine Spravodliví. Ja Som Jediný Spravodlivý Sudca a vždy Súdim Čestne a Správne.

Musíte Milovať a Hľadať jedine Pravdu, pretože jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Mnohí hynú kvôli lžiam. Mnohí sú stále zvedení, vo tme a stratení, kvôli satanovým lžiam. Chýba im pravé Poznanie Pravdy. Moje Slová Dávajú Svetlo a Porozumenie Pravdy. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život, Jediný Zdroj Večného Života.

satan, váš protivník, je otcom všetkých lží. Nie je v ňom Žiadna Pravda, nenávidí Pravdu. Z tohto dôvodu vás nenávidí, pretože Milujete a Zastávate sa Pravdy. Budete nenávidení stále viac a viac v týchto dňoch pre Pravdu. Buďte neochvejní, nepohnuteľní, pevní vo vašej Viere, pretože dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. reve ako lev, hľadajúci koho môže pohltiť s jeho lžami. Nepadnite mu za korisť. Zostávajte Prebudení, na Stráži, Všímaví a Modliaci sa. Nedajte sa nikým Zvádzať Ani Zlákať vás Preč odo Mňa so satanovými lžami, mnohými úkladmi a prázdnymi sľubmi, pretože to vedie len ku Sklamaniam a k Večnému Zatrateniu na Konci.

Koniec je jediné na čom záleží, pretože to bude buď Nebo Alebo Peklo. Jedine Pravda Vedie do Neba a lži do pekla. Voľba je vaša vlastná. Máte slobodnú vôľu a ponesiete si následky na Konci a Koniec to oznámi.

Milujem vás a Starám sa o vás. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto stále Volám hriešnikov k Pokániu, pretože mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Kajajte sa, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. To Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby ste sa všetci Kajali, aby ste mali Nádej na Večný Život na Konci. Ja Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta.

Práve preto musí byť každý Uzmierený a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, aby Mal a Zažíval Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Bezo Mňa nebude Žiadny pokoj vo svete, iba virvar. Nebuďte Oklamaní. Mnohí nemajú Pokoj, pretože Nie sú v Pokoji so Mnou. Hľadajte, aby ste boli vždy v Pokoji So Mnou, s Tým, O Ktorom to celé je.

https://www.youtube.com/watch?v=citiqTgK8RY

Moje Slová Dávajú Svetlo a Porozumenie Pravdy. -
"Hľadajte", aby ste boli vždy -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...