nedeľa 15. augusta 2021

Jedine Pravda Prebúdza a Jedine Pravda Oslobodzuje

Jedine Pravda Prebúdza a Jedine Pravda Oslobodzuje - 15. augusta 2021 - Slová Ježiša Krista k nám

Povedal Som, že budete Žiť Z Každého Slova, ktoré Vychádza Z MOJICH ÚST, Nie zo satanových úst. Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože dni sú zlé.

Jedine Pravda Prebúdza a Jedine Pravda Oslobodzuje. Lži držia ľudí spiacich a v putách. Preto sú mnohí stále otrokmi hriechu a mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie.

Pokánie Vedie k Slobode a Večnému Životu na Konci. Lži Vedú jedine ku Spútanosti, Sklamaniam a Večnému Zatrateniu na Konci a Koniec to oznámi. Kvôli tomuto Volám hriešnikov k Pokániu. Prebuďte sa, Kajajte sa a odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest. Buďte Slobodní. Víťazstvo je vždy Zaistené So Mnou. Ja Som Pravda a Oslobodzujem.

Zomrel som za všetkých z Lásky Na Kríži. Zaplatil Som Výkupné, Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Kvôli tomuto každý jeden-každá jedna musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja. Vo svete nebude Žiaden pokoj bezo Mňa, iba virvar. Buďte vždy v Pokoji So Mnou a budete Mať a Zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru.

Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby ste všetci činili Pokánie, aby ste mali Nádej na Večný Život na Konci. Toto je to, čomu satan a všetci tí, ktorí mu zapredali svoje duše, veľmi usilovne skúšajú ZABRÁNIŤ, ale Neuspejú. Vyskúšajú čokoľvek, aby ľuďom prekážali a zastavili ich od Pokánia. Pokánie Vedie k Večnému Životu. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Jedine Pravda Prebúdza a Jedine Pravda Oslobodzuje.

Som Plný Milujúcej Prívetivosti, Milosrdný a Dobrotivý. Ako Prvý som Oznámil všetku Pravdu. Bola skrytá pri bežnom pohľade, ale Zapečatený Zvitok je Teraz úplne Rozvinutý, je Otvorený pre všetkých, aby Čítali a aby Rozumeli, od Genezisu až po Zjavenie. Všetko je to Biblické. Odkrývanie sa Zapečateného Zvitku, Mojich Slov, Dáva Svetlo a Porozumenie Múdrym. Preto už viac Nie ste v temnote, ako ste zvykli byť, ale teraz ste Mojimi deťmi Svetla vo svete, ktorý je v temnote kvôli satanovým lžiam.

PREDPOVEDANÉ OŽIVENIE, PREBUDENIE ľudí k PRAVDE, bude ich Viesť aj k POKÁNIU. To OBRÁTI svet HORE NOHAMI a bude to všetko Pre MOJU GLÓRIU (Oslávenie).

Mnohí hynú, pretože im chýba pravé Poznanie Pravdy. satan, váš protivník, je ten, ktorý Nechce, aby ľudia Poznali Pravdu, ale Jedine Pravda Prebúdza a Jedine Pravda Oslobodzuje. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Prisľúbil som, že Nič nie je Tajné, čo Nebude Odhalené, Ani nič Skryté, čo Nebude Známe a Príde to na Svetlo. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Dosiahnu všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Úplne Riadim. Dôverujte Mi, Moja Vôľa, Bude Učinená na Zemi tak, ako je ona v Nebi. Ono Odkrývanie sa Mojich Slov, Vzhľadom k Môjmu Plánu a Účelu, ako to bolo Predpovedané a v Mojom Určenom čase. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Nemením sa.

“A toto Evanjelium Kráľovstva bude Hlásané po celom svete ako Svedectvo všetkým národom, a vtedy Príde Koniec.” Matúš 24:14

“6 Ale keď ich nenašli, odvliekli Jásona a niektorých bratov ku vládcom mesta a kričali: “Títo, ktorí OBRACAJÚ svet HORE NOHAMI, Prišli aj sem.” Skutky 17:6

https://www.youtube.com/watch?v=qFx88MwX4J8

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...