sobota 28. augusta 2021

Láska a Pokoj

Láska a Pokoj - 28. augusta 2021 - Ježišove slová k nám všetkým

Ja Som Láska a Princ Pokoja. Nezmenil som sa. Milujem vás a Starám sa o vás, Moji Milovaní. Ste Milovaní. Nepochybujte o Mojej Láske k vám. Buďte vždy v Pokoji So Mnou a budete Mať a Zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. V Láske Nie je Žiadny Strach, pretože Dokonalá Láska Vyháňa von všetok strach. Buďte Dokonalí v Mojej Láske.

Zaplatil som z Lásky Výkupné, Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou Na Kríži za všetkých. Preto každý musíte byť Uzmierení a v Pokoji So Mnou. Ja Som váš Vykupiteľ. Ste Moji. Ste Mojimi Reprezentantami v tomto svete. Buďte Napodobňovateľmi Lásky a Pokoja. Buďte Mierotvorcami z Lásky a pretože Ste Starostliví, podobní Mne. Ja Som váš Dokonalý Príklad Lásky a Pokoja.

Musíte sa navzájom Milovať a byť v Pokoji. V tomto svete nebude Žiadny pokoj bezo Mňa, Princa Pokoja a Boha Lásky. Kvôli tomuto je svet vo virvare. Žiadna Láska a Žiadny Pokoj, iba nenávisť a virvar. Preto musíte byť odlišní a vystupovať ako Moje Milované deti Svetla vo svete, ktorý je vo tme, pretože mnohí si vyberajú milovať tmu viac než Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Nebude tam Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Preto stále Volám hriešnikov k Pokániu z Lásky, aby boli Uzmierení a v Pokoji So Mnou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby ste sa všetci Kajali, aby ste mali Nádej na Večný Život na Konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Prijmite Môj Dar Lásky, Milosti a Dobroty, aby ste boli v Pokoji So Mnou. Som Plný Milujúcej Prívetivosti, Milosrdný a Dobrotivý.

Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru do Mňa a Nebudete Sklamaní. Buďte v Pokoji, vediac, že Ja Úplne Riadim. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Láska Nikdy Nezlyháva. Láska trvá Naveky Vekov. Ste Milovaní, Odpočívajte Uistení a buďte v Pokoji.

https://www.youtube.com/watch?v=yxoV-9T4QLM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...