utorok 31. augusta 2021

Proroctvo: Dávam vám porozumenie prítomného nebezpečenstva, temná hodina je nadosah ruky

Proroctvo: Dávam vám porozumenie prítomného nebezpečenstva, temná hodina je nadosah ruky - 31. augusta 2021 dané sestre Barbare od Ježiša

Písmo: Zjavenie 22:12 A hľa, prídem už skoro a moja odplata so mnou, aby som odplatil každému podľa toho, aký bude jeho skutok. Ja som Alfa i Omega, začiatok a koniec, prvý a posledný. 14 Požehnaní sú tí, ktorí (perú svoje rúcha a) činia jeho prikázania, aby mali právo k stromu života a aby vstúpili cez brány do mesta. 15 A vonku budú psi a čarodejníci a smilníci a vrahovia a modlári a každý, kto miluje a činí lož.

Vnútorné slovo Pána Ježiša: Dcéra rozprávaj: Je to napísané, že mzda hriechu je smrť. Nespravodliví nevstúpia do kráľovstva. V týchto posledných dňoch sa ľudia zdajú zmätení s tým, čo je hriech. Prekrútili a obrátili Moje slová, aby pasovali pre ich vlastnú agendu. Je to napísané jednoduchými slovami: Tieto veci nie sú od Otca: pýcha života, žiadostivosť očí, žiadostivosť tela. Máte byť oddelení od sveta. Nespravodliví nezdedia kráľovstvo. Ste zvádzaní svetom. Cudzoložníci, modlári, sexuálne nemorálni, opilci, zlodeji, švindliari, klamári, čarodejníci, tí, ktorí sú žiarliví, spôsobujú hádky a rozkoly, nevstúpia do kráľovstva. Ja som prekonal svet. Peklo je reálne, Satan je reálny, démoni sú reálni. Veľký posun prichádza, ktorý zmení človekovo vnímanie toho, čomu verí. Temná hodina je nadosah ruky. Vyhľadávajte si svetlo s celou vašou bytosťou. Ja rozprávam jednoducho a dávam vám porozumenie prítomného nebezpečenstva. Oblečte si plnú výzbroj Božiu, aby ste mohli obstáť v boji. Nespravodliví nezdedia kráľovstvo.

https://www.youtube.com/watch?v=kfHGKDMwrFY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...