štvrtok 19. augusta 2021

Každý Ma musíte Poznať

Každý Ma musíte Poznať - 19. augusta 2021 - Ježišove slová k nám

Každý Ma musíte Poznať Teraz Reálne, pretože ste v nebezpečných časoch a dni sú zlé. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Tí ktorí sú Ochotní a Usilovne Ma Hľadajú, Ma Nájdu. Zjavujem Sa, ako to Ja Chcem a Kedy Chcem. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Stále Robím veci Nemožné, Neočakávané, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné. Majte Vieru vo Mňa a Dôverujte Mi. Ja Som Ten, Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý má Prísť v Určenom Čase S Veľkou Mocou a Veľkou Slávou. Som Ten, S Ktorým každý musí byť Uzmierený a v Pokoji a Poznať Ma Reálne.

Poznajte Toho, V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Mnohí O Mne iba Vedia, z Čítania a z Počúvania od iných ľudí, z ktorých mnohí Ma Nepoznajú Reálne pre seba. Mnohí Ma Vyznávajú len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú vzdialené Odo Mňa. Uctievajú to, čo Nepoznajú. Zaoberajú sa len s mŕtvymi náboženskými praktikami. Nemajú Žiadny Osobný Vzťah Lásky So Mnou.

Mnohí sú oklamaní, vo tme a stratení, pretože Ma Nepoznajú Reálne. Chýba im Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, poznanie toho Kto Som a toho, Čo Dokážem Urobiť.

Za váš Osobný Vzťah Lásky So Mnou máte vašu vlastnú Zodpovednosť, ak Ma chcete Poznať Reálne. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Musíte Pracovať na vašom Vzťahu So Mnou, pretože nikto iný to nemôže urobiť namiesto vás. Je to len medzi Mnou a vami. Ja Som vždy k dispozícii, cez deň i v noci. Nikdy Nedriemem Ani Nespím.

satan, váš protivník, vyskúša všetko čo vie, aby vám prekážal a zastavil vás od matia vášho vlastného Vzťahu So Mnou a aby ste na Ňom Pracovali. on Nechce, aby ste Ma Poznali Reálne. Musíte to Chcieť a byť Rozhodnutí, pretože Ja Nikoho Nenútim. Vždy je to vaša voľba. Buďte Rozumní.

Ak Nechcete, aby ste boli zvedení v týchto zlých dňoch, potom musíte pracovať na vašom Vzťahu So Mnou. Je tu mnoho dravých vlkov v ovčích šatách, ktorí predstierajú že sú to, kto Nie sú. Buďte Všímaví a Modliaci sa. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Musíte Naslúchať, Poslúchať a Nasledovať Jedine Mňa, pretože dni sú zlé.

https://www.youtube.com/watch?v=TYQ4tlciOvQ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...