pondelok 16. augusta 2021

Buďte vždy Prichystaní

Buďte vždy Prichystaní - 16. augusta 2021

Musíte Hľadať, aby ste boli vždy Prichystaní, Potešiteľní Mne a nielen v niektoré dni. Mnohí klamú sami seba. Chodia podľa chýrov a iba vtedy sa chcú pripraviť, aby boli Prichystaní. Nie sú seriózni. Iba klamú sami seba. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Poznám, ktorí sú Seriózni a Hodní i tých, ktorí Nie sú. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Neklamte sami seba Ani sa nedávajte kýmkoľvek klamať vás so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Budete za to musieť viniť len samých seba. Zaistite sa a buďte Uistení o vašej Konečnej Destinácii Teraz a Nečakajte.

Varujem a každý jeden-každá jedna si to musíte Vziať Do Pozornosti a Hľadať, aby ste boli vždy Prichystaní, pretože Nikdy neviete, kedy to môže byť váš Čas a dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Rozlišujte čas, v ktorom ste. Buďte vždy Prichystaní na Večnosť.

Naprávajte vaše cesty. Buďte vždy Prichystaní a Neriskujte, inak budete Sklamaní. Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí činíte neprávosť. Čo Poviem vám? Na tomto vám musí záležať viac ako na čomkoľvek inom. Buďte Rozumní a buďte vždy Prichystaní, Potešiteľní Mne, lebo Ja Som Jediný, kto vám Dovolí Vstúpiť Do Neba alebo vás Odmietne a Koniec to oznámi.

Mnohí budú Sklamaní, keď nastane Vytrhnutie v Zasľúbenom Čase, pretože Nebudú Hodní v Ten Deň. Ja To Poznám, nikto nedokáže skryť čokoľvek predo Mnou. Všetko Vidím i Počujem. Vy všetci ste Večne Predo Mnou. Nikdy Nedriemem Ani Nespím. Uistite sa So Mnou, že ste Hodní a Nedomnievajte sa, pretože v Ten Deň, bude na to príliš neskoro. Buďte vždy Prichystaní, ak chcete byť vždy Hodní.

https://www.youtube.com/watch?v=XAcgaLy_TsQ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...