štvrtok 26. augusta 2021

Buďte vždy Vďační

Buďte vždy Vďační - 26. augusta 2021 - od Ježiša

Buďte vždy Vďační. Máte mnohé za čo byť Vďační. Mnohí z vás majú omnoho viac než mnohí iní. Spočítajte si vaše Požehnania a buďte vždy Vďační a Chváľte Ma za to, Kto Som a za to, Čo Dokážem Urobiť.

Nezáleží na tom, aká situácia môže byť vo svete, alebo aká je vaša vlastná. Buďte vždy Vďační vo všetkých okolnostiach. Ja Plne Riadim. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Moje Prisľúbenia sa Nemenia Ani Nezlyhávajú. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu, aj pre tento Čas. Majte Pravú Vieru vo Mňa. Dni Eliáša sú blízko, je to nadosah. Ja Som Sa Nezmenil. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Dokážem Robiť veci Nemožné, Neobyčajné, Neočakávané, Nadprirodzené a Bezprecedentné. Buďte vždy Vďační za to, že Ma Poznáte, Toho, ktorý to Môže.

Buďte vždy Vďační, Moji Milovaní. Tento život je len dočasný, Večnosť je Naveky. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru do Mňa. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Som váš Abba Otec, Ktorý vás vždy Miluje a Stará sa o vás. Ste Moji. Zaplatil som z Lásky, Výkupné, Najvyššiu Cenu za vás, S Mojou Krvou, Na Kríži. Buďte vždy v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja a budete Mať a Zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Majte Vďačné srdce a vždy Ma Chváľte. Som Toho Hodný. Buďte vždy Vďační.

https://www.youtube.com/watch?v=ka6Q0niWdn0


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...