nedeľa 29. augusta 2021

Nepochybujte O Mne

Nepochybujte O Mne - 29. augusta 2021 - Ježišove otcovské láskavé slová k nám

Nepochybujte o Mne, ale majte Pravú Vieru vo Mňa, v to kto Som a v to, Čo Dokážem Urobiť. Ja Sa Nemením. Ľudia sa neustále menia. Ja Som vždy Rovnaký. Verte Mi a Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru do Mňa a Nie do omylných mužov a žien.

Mnohí Pochybujú O Mne, O Mojich Prisľúbeniach, ale Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Splnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Stále Robím veci Nemožné, Neobyčajné, Neočakávané, Nadprirodzené a Bezprecedentné, ale mnohí Pochybujú O Mne. Neveria Mi. Nemajú Žiadnu Pravú Vieru vo Mňa, iba to predstierajú. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky.

Vaša Viera bude skúšaná, mnohokrát a na rôznych cestách. Nepochybujte O Mne. Buďte Pevní vo vašej Viere, pretože dni sú zlé. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Predpovedané sa bude stále viacej Odkrývať v týchto dňoch a nikto to nedokáže zastaviť. Všetko je to Biblické. V týchto dňoch vám tiež Budem Prinášať na Pripomenutie ono Predpovedané. Pýtajte si a budete Prijímať. Nepochybujte O Mne ani SA NEOPIERAJTE o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa Predpovedané bude stále viacej Odkrývať v týchto dňoch, potom Nebudete Sklamaní. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom. Ja Úplne Riadim. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi, tak ako je ona v Nebi. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu pre tento čas a Nepochybujte O Mne. Všetko to bolo Predpovedané. Ja Som Jediný, ktorý všetko Pozná, Koniec Od Začiatku. Všetko je to Biblické. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase, S Veľkou Silou a Veľkou Slávou. Nepochybujte O Mne. Vždy Verne Plním Moje Prisľúbenia.

Poznám tých, ktorí majú Pravú Vieru vo Mňa i tých, ktorí O Mne Pochybujú. Mnohým Chýba Osobný Vzťah Lásky So Mnou, pretože Ma Reálne Nepoznajú, Toho, V Ktorého Veria a Uctievajú. Vyznávajú Ma len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Sú zaneprázdnení len s mŕtvymi náboženskými praktikami. Za váš Vzťah So Mnou máte vašu vlastnú Zodpovednosť a Nemá ju nikto iný. Ja Som vždy k dispozícii pre každého, vo dne i v noci. Ak Ma Hľadáte, tak Ma Nájdete. Ak sa Priblížite ku Mne, potom sa i Ja Priblížim k vám. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Je to vaša voľba. Nepochybujte O Mne. Každý jeden, kto Ma Hľadá, Ma Nachádza, a každý jeden, kto si Odo Mňa Pýta, Odo Mňa Prijíma.

Musíte byť v Jednote So Mnou, Zajedno v Duchu a v Pravde a Kráčať So Mnou vo Viere, každý krok Cesty, ako vás Inštruujem a Usmerňujem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Idem Pred vami, aby som pokrivené miesta spravil priame, drsné miesta hladké a Otváral vám Dvere, podľa Môjho Plánu a Účelu. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Nepochybujte O Mne.

https://www.youtube.com/watch?v=kqwiTfE0mYs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...