pondelok 9. augusta 2021

Zostávajte na Kurze

Zostávajte na Kurze - 9. augusta 2021 - Ježišove slová k nám

Zostávajte na Kurze (Smere) Cesty v týchto dňoch, pretože dni sú zlé. U všetkého Nesmiete schádzať mimo Kurzu, pretože to je to, čo chce satan a vyskúša urobiť jeho maximum preto, aby vás dostal mimo Kurzu. Nepadajte mu za korisť, jeho lžiam, mnohým úkladom a prázdnym sľubom, to vedie len ku Sklamaniam a k Večnému Zatrateniu. Jestvuje cesta, ktorá sa mnohým zdá správna, ale Nie je to Tá Správna Cesta. Nebuďte oklamaní a Nedávajte sa nikým vziať mimo Kurzu Cesty, budete za to musieť viniť len samých seba, pretože Koniec to oznámi. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život a Okrem Mňa Nie je Žiadny iný a ani Nikdy nebude.

Mnohí odišli mimo Kurzu, pretože Nenasledovali Mňa, Moju Cestu, podľa Mojej Rady (Konzultácie). Je to voľba. Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože dni sú zlé.

Zostávajte So Mnou, aby ste si udržali Kurz. Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte Jedine Moju Radu (Konzultáciu), ako vás Inštruujem a Usmerňujem, každý krok Cesty, aby ste si držali Kurz a boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená.

Musíte urobiť vaše maximum preto, aby ste Zostali na Kurze, v každom čase. Každý z vás je Vyvolený a Povolaný Mnou, aby ste boli Svedkami Mňa a Môjho Večného Kráľovstva a Bojovníkmi za Pravdu. Všetko je to O Mne a o tom, Čo som pre vás všetkých Urobil na Kríži, Z Lásky. Zaplatil Som Výkupné, Najvyššiu Cenu za každého z vás S Mojou Krvou, aby som vás Vykúpil (Znovu Získal). Každý jeden-každá jedna musíte byť Uzmierení a v Pokoji So Mnou, S Princom Pokoja. Vtedy Nebudete patriť už viac sebe, ale Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je zo sveta a je Jediným Kráľovstvom, ktoré bude Trvať Na Veky Vekov.

Zostávajte na Kurze, Moja Cesta je Tá jediná Cesta, ktorá Vedie k Večnému Životu. Nechodievajte mimo Kurzu. Nasledujte Ma, postupne krok za krokom. Ja Idem Pred vami, aby som vám ukazoval Cestu, pokrivené miesta spravil priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral vám Dvere podľa Môjho Plánu a Účelu. Nasledujte Moju Radu, aby ste Zostávali na Kurze.

Ale Žiadna z týchto vecí so mnou nepohne; Ani svoj život si nepočítam za drahý, aby som smel Dokončiť moje Preteky s Radosťou, i Službu, ktorú som Prijal Od Pána Ježiša, aby som Svedčil o Evanjeliu Božej Dobroty." Skutky 20:24.

https://www.youtube.com/watch?v=WdkBy4ahKEU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...