pondelok 23. augusta 2021

Všetko som to Urobil Z Lásky a pre všetkých

Všetko som to Urobil Z Lásky a pre všetkých - 23. augusta 2021 - Slová Ježišove k nám

Všetko som to Urobil Z Lásky a pre všetkých. Oni Ma Nenávideli a Prenasledovali a Zabili, bez Príčiny. Bol som Ochotný, kvôli Mojej Láske k ľudstvu. Zaplatil som Výkupné, Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou, Na Kríži pre všetkých. Som jediný Záchranca, Mesiáš sveta, Princ Pokoja. Nemám Žiadnu Radosť zo smrti hriešnika. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Preto stále Volám hriešnikov k Pokániu. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby ste sa všetci Kajali, aby ste mali Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi.

Preto každý musíte byť Uzmierení a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, pretože bezo Mňa nebude žiadny pokoj vo svete, iba virvar. A práve preto je teraz svet vo virvare. Oni Ma Nechcú Ani nechcú, aby Ma ostatní Poznali, Toho, O Ktorom to všetko je. Chcú prekážať a zastaviť ostatných pred tým, aby boli Uzmierení a v Pokoji So Mnou, s ich jedinou Nádejou na Večný Život. Preto mnohí hynú a končia vo Večnom Zatratení a zahynú i ďalší, pretože dni sú zlé. Toto však Nie je Moja Vôľa, ale je to satanova vôľa. on je otcom všetkých lží. prišiel kradnúť, zabíjať a ničiť. Ja Som Prišiel, aby ste všetci mohli mať Život a to Život v Hojnosti. Všetko som to Urobil, Z Lásky a pre všetkých. Je to voľba. Ja nikoho Nenútim.

Moje Milované deti, ste aj vy Ochotné Zaplatiť Cenu? Spočítajte si najprv Náklady, lebo dni sú zlé. Duše mnohých sú v ohrození. satan váš protivník vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. on stojí za týmto virvarom. Nielenže Nenávidí Mňa, ale i vás. Buďte odlišní. Láska Dobýva (Premáha) nenávisť. Milujte a Nenenáviďte, Žehnajte a Nepreklínajte. Neodplácajte zlé so zlým ale s Dobrým. Prekonávajte zlé s Dobrým. Toto je Mi Potešiteľné. Buďte Napodobňovateľmi Mňa a Nie satana, akými ste zvykli byť. To, čo práve teraz vidíte vo svete, je zapríčiňované tými, ktorí napodobňujú satana. on je stále ich otcom a satan v tele je za týmto všetkým. Takýto je čas, v ktorom ste.

Nebojte sa ani Nebuďte úzkostlivé Ani nezúfajte. Buďte v Pokoji So Mnou. a budete Mať a Zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred tohto virvaru. Ja Plne Riadim. Poznám Koniec od Začiatku. Všetko to Poznám. Všetko je to Biblické, Predpovedané. Vidíte a Zažívate Predpovedané, keď sa to teraz Odkrýva, stále viac a viac, pretože dni sú zlé. Všetky Znamenia Konca. Dôverujte Mi, Moja Vôľa bude Učinená na Zemi tak ako je ona v Nebi. Ja Som Kráľ kráľov, Pán pánov a Boh bohov. Som Ten, Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde, V Zasľúbenom Čase s Veľkou Silou a Veľkou Slávou. Ste Milovaní. Milujem vás a Starám sa o vás. Všetko som to Urobil, Z Lásky a pre všetkých. Milujte Ma a Milujte vášho blížneho ako seba. Ja Som Láska a Láska trvá Na Večné Veky.

https://www.youtube.com/watch?v=3bRBYq-TkeU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...