sobota 14. augusta 2021

Sústredenosť

Sústredenosť - 14. augusta 2021 - Ježišove Slová aj k nám

Musíte si zámerne udržovať vašu Sústredenosť na Mňa a na Moje Večné Kráľovstvo, ktoré Nie je z tohto sveta, ale je Jediným Kráľovstvom, ktoré bude Trvať Na Veky Vekov. Ja Som Všemocný, Kráľ Slávy. Nemením Sa. Som Nekonečný a Všemohúci. Moja Vôľa, Bude Učinená na Zemi tak ako je ona v Nebi. Úplne Riadim. Všetka Sila a Všetka Autorita sú Moje. Dôverujte Mi a zostávajte Sústredení na Mňa, Môj Plán a Účel aj pre tento Čas.

Veľmi ľahko sa môžete dať rozptýliť a stratiť Sústredenosť, Moje Milované deti. Vyvarujte sa všetkých MYLNÝCH INFORMÁCIÍ a KLAMLIVÝCH NFORMÁCIÍ v tomto čase, čo majú miasť masy. Používajte Rozlišovanie. Takto pracuje satan, otec všetkých lží: tvrdo pracuje, je zaneprázdnený zvádzaním, zabíjaním a ničením más. Nepadajte mu za korisť, jeho lžiam, mnohým úkladom a prázdnym sľubom, pretože to Vedie len ku Sklamaniam a Večnému Zatrateniu.

Dávajte si Pozor, buďte Ostražití a na Stráži, Bdelí a Modliaci sa. Udržujte sa Sústredení na to, na čom skutočne záleží, na Môj Plán a Účel v Kráľovstve, pre tento Čas. Nezabúdajte, že Ja Úplne Riadim. Moja Vôľa, Bude vždy Učinená. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno. Urobím to, čo Som Sľúbil. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Majte Pravú Vieru vo Mňa.

Zostávajte Sústredení na Mňa a Nasledujte Jedine Moju Konzultáciu (Radu), ako vás Inštruujem a Usmerňujem, v týchto zlých dňoch. satan vždy vyskúša spraviť všetko čo vie, aby vás rozptýlil a zviedol vás z kurzu Cesty s KLAMLIVÝMI INFORMÁCIAMI pomocou zámerne šírených MYLNÝCH INFORMÁCIÍ, aby vás všetkých skúsil oklamať, ak to bude možné. To je vždy jeho plán a on je váš protivník. Rozpoznávajte vášho nepriateľa a to ako pracuje. Nebojte sa. V Dokonalej Láske Nie je Žiadny Strach. Ja Som Láska a vy ste Milovaní.

Držte sa Sústredení na Mňa a Hľadajte, aby ste boli vo všetkej Pravde a v Mojej Dokonalej Vôli. Buďte v Jednote So Mnou, Zajedno v Duchu a v Pravde. Nasledujte Ma, Moju Cestu, keď vás Osobne Poučujem a Vediem, každý krok Cesty, až do samého Konca, pretože dni sú zlé.

https://www.youtube.com/watch?v=dZLF_dCuXjU


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...