piatok 6. augusta 2021

Verte Mi a Nepochybujte O Mne

Verte Mi a Nepochybujte O Mne - 6. augusta 2021 - Ježišove slová k nám

Verte Mi a Nepochybujte O Mne, o tom Kto Skutočne Som a o tom, Čo Dokážem Urobiť. satan je ten, kto chce, aby ste Pochybovali O Mne a musíte rozpoznávať vášho nepriateľa, vášho protivníka. on je ten, ktorý vás mätie. Ja Nie Som Bohom Zmätku. Nemením sa, Ani Nemením Svoju Myseľ. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Všetko čo Som Predpovedal sa Odvinie v Mojom Určenom Čase a Podľa Môjho Plánu a Účelu. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak, ako je ona v Nebi.

Žiaľ mnohí Nemajú Pravú Vieru vo Mňa, iba to predstierajú. Ja to Poznám. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Skúšam každé srdce. Vaša Viera bude skúšaná, mnohokrát a na rôznych cestách. Nikomu Nenadŕžam ani nikoho Neukracujem. Budete mať Skúšky a Súženia. Verte Mi a Nepochybujte O Mne. Ja Som pre vás a Nie proti vám. satan, váš protivník je proti vám a on je ten, ktorý spôsobuje, že O Mne Pochybujete, pretože si volíte veriť jeho lžiam a Nie Mojej Pravde, Mojim Prisľúbeniam vám. Je to voľba. Odolávajte mu S Pravdou a on od vás utečie. nenávidí Pravdu, pretože je otcom všetkých lží, zvodcom a ničiteľom. Nepadajte mu za korisť, jeho mnohým lžiam, úkladom a prázdnym sľubom, pretože to vedie len ku sklamaniam a k Večnému Zatrateniu na Konci a Koniec to oznámi.

Majte Pravú Vieru vo Mňa, vášho Abba Otca. Verte Mi a Nepochybujte O Mne. Prisľúbil som vám, že od vás Nikdy Neodídem Ani že vás Neopustím. Nezanechávam Mojich Vlastných. Milujem vás a Starám sa o vás, Moji Milovaní. všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Hľadajte Najprv Moje Kráľovstvo a Moju Spravodlivosť, vtedy aj vám Pridám všetky tieto ostatné Veci, ako to bolo Mnou Prisľúbené. Verte Mi a Nepochybujte O Mne. Som Všemocný. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Činím veci Nemožné, Neočakávané, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné, lebo Som Toho Schopný. Moja Ruka Nie je taká Krátka aby vám Nepomohla a Nikto Ma Nedokáže Zastaviť. Vkladajte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Je to vaša voľba. Viera vo Mňa Koná Zázraky nad Zázrakmi nad Zázrakmi. Ja Som Ten, Ktorý to Dokáže, bezo Mňa nemôžete Nič urobiť. Verte Mi a Nepochybujte O Mne.

Toto je dôvod, prečo tak záleží na vašom Osobnom Vzťahu Lásky So Mnou. Musíte Ma Poznať, Toho, V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Potom Ma budete Poznať, Veriť Mi a Nepochybovať O Mne. Budete v Jednote So Mnou a Kráčať So Mnou každý deň, aby ste Plnili Moju Vôľu, Môj Plán a Účel, tak ako vás Usmerňujem a Vediem, každý krok Onej Cesty. Nebudete Váhať Ani Otáľať kvôli Pochybnostiam. Načasovanie znamená všetko, pretože dni sú zlé. Životy mnohých sú v ohrození. Nasledujte Ma vo Viere. Buďte Pevní vo vašej Viere. Verte Mi a Nepochybujte O Mne. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Toto je to, Kto Som a Nemením Sa.

https://www.youtube.com/watch?v=UVHM3ZuwC90


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...