nedeľa 1. augusta 2021

A hľa, Ja som s vami po všetky dni, až do konca sveta.

Matúš 28, 20.

​„A hľa, Ja som s vami po všetky dni, až do konca sveta.“

(Veľké Evanjelium Jánovo 9.diel, 43. kapitola.)

Nielen jediné znamenie, ale niekoľko znamení budete mať vždy o tom, že Ja Som v Duchu stále s vami, medzi vami a vo vás prítomný! Tieto nikdy neklamné znamenia budú však až do večnosti tieto:

Za prvé, že Ma milujete viac než všetko na svete. Lebo ak niekto miluje niečo vo svete viac než Mňa, nie je Ma hoden. Ak Ma však niekto vpravde miluje nado všetko, ten je skrze túto pravú lásku vo Mne a Ja v ňom.

Druhým znamením Mojej prítomnosti vo vás nech je tiež to, že z lásky ku Mne milujete svojich blížnych a s vami žijúcich ľudí, mladých i starých, rovnako ako samých seba. Ten, kto nemiluje svojho blížneho, ktorého vidí, ako by mohol milovať Boha vo Mne, ktorého nevidí? Hoci Ma aj teraz vidíte a počujete, v budúcnosti Ma už nebudete vidieť v tomto svete. A keď Ma už nebudete vidieť, zostane vaša láska taká, aká je teraz, keď Ma vidíte? Láska vo vás akiste zostane; ale dohliadnite, aby tomu tak bolo aj u vašich potomkov! Aby Ma každý pravdivo miloval v srdci nado všetko tým, že bude žiť a konať podľa Mojej, jemu zjavenej vôle; k takému prídem Ja Sám akoby osobne v Duchu a zjavím sa mu akoby prítomný.

Tretím znamením Mojej prítomnosti pri vás, vo vás i medzi vami bude tiež to, že vám bude dané vždy všetko, o čo budete pravdivo prosiť Otca vo Mne v Mojom mene! Rozumie sa však samo sebou, že Ma nebudete prosiť o ničotné veci tohto sveta. Lebo keby ste tak činili, ukázali by ste zjavne, že také veci milujete viac než Mňa; to by potom vpravde nebolo žiadnym znamením Mojej prítomnosti vo vás.

Štvrtým znamením Mojej mocnej prítomnosti bude aj to, že ak vložíte z pravej lásky k blížnym v Mojom mene ruky na telesne nemocných ľudí, bude s nimi lepšie, ak také zlepšenie poslúži ich duši. Rozumie sa tiež samo sebou, že pritom vždy v srdci vyslovíte: „Pane! Nie moja, ale Tvoja vôľa nech sa stane!“ Lebo vy nemôžete vedieť, či a kedy také ozdravenie tela poslúži duši pre spásu. Večný život na tejto Zemi nie je prisúdený žiadnemu človeku; vkladanie rúk tiež nemôže vždy a každého človeka oslobodiť od jeho telesných neduhov. Nedopustíte sa však žiadneho hriechu, ak každému nemocnému preukážete lásku, ako som naznačil: pomocníkom budem už Ja, ak to poslúži pre spásu duše ľudí, čo môžem vedieť jedine Ja.

Ak sa zďaleka dozviete, že váš priateľ leží nemocný, modlite sa za neho a vložte v Duchu na neho ruky a bude mu lepšie. Pritom však nech modlitba, vyslovená v srdci, sa skladá len z niekoľkých nasledujúcich slov: „Ježiš, Pán, nech ti pomôže! Nech ťa posilní, uzdraví Svojou milosťou, láskou a Svojím milosrdenstvom!“ Ak v plnej viere a dôvere ku Mne vyslovíte tieto slová nad nemocným, aj keby bol od vás hocijako vzdialený, a vložíte na neho v Duchu ruky, bude mu okamžite lepšie, ak je to prospešné pre spásu jeho duše.

Piatym znamením Mojej prítomnosti bude tiež to, že ak budete vždy konať podľa Mojej vôle, dosiahnete v sebe znovuzrodenie Ducha. To bude pravý krst života, pretože pritom budete naplnení s Mojím Duchom a bude vám tak otvorená všetka múdrosť. O toto piate znamenie nech sa však každý z vás usiluje predovšetkým! Ten, na ktorom sa prejaví toto znamenie, bude mať večný život už na tomto svete. Bude môcť činiť a tvoriť to, čo Ja činím a tvorím, lebo bude Jedno so Mnou. Ukázal som vám teraz znamenia Mojej prítomnosti. Čiňte podľa nich, tak budete mať istotu, že Môj Duch bude vpravde čo najskôr pri vás, vo vás a medzi vami.

(Veľké Evanjelium Jánovo 8.diel, 55. kapitola.)

Ja zostanem v Duchu, v Slove a v Pravde medzi Svojimi! A tí, ktorí Ma milujú s veľkou láskou, Ma aj na krátko osobne uvidia. Tí však, ktorí žijú podľa Mojich slov a svedomito hľadajú vnútornú pravdu, s nimi sa budem rozprávať prostredníctvom ich sŕdc a vložím Svoje Slová do ich mysle. Mojím menom dobre vychovaní mládenci a panny budú mať videnia, v ktorých im bude vysvetlené Moje bytie, Nebo i večný život, tiež však údel odpadlíkov a zlých. A tak zotrvám medzi Svojimi až do konca tejto Zeme!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...