nedeľa 3. januára 2021

Vízia, proroctvo. Apokalypsa, kataklyzmická udalosť 2021

Vízia, proroctvo. Apokalypsa, kataklyzmická udalosť 2021 - 2. januára 2021 Ježišovo varovanie zdieľané sestrou Barborou.

Písmo: Žalm 11:4 Pán je vo Svojom svätom chráme, Pánov trón je v nebi: Jeho oči hľadia, Jeho viečka skúšajú deti človeka. 5 Pán skúša spravodlivého; ale skazeného a toho, kto miluje násilie, nenávidí Jeho duša. 6 Na bezbožníkov necháva pršať siete, oheň a síru, a hroznú víchricu: toto bude čiastkou ich kalicha.

Úvod od sestry Barbary: V modlitbe dnes ráno o 4. hodine, 2. januára 2021, spýtala som sa Pána, či je niečo, čo som potrebovala vidieť alebo povedať. Počula som "Apokalypsa" a znova a znova: "Apokalypsa. Apokalypsa. Apokalypsa." Počula som to opakovane znova a znova. Ďalej mi boli ukázaní asi piati stojaci ľudia, vo vekoch od 18 do 25, stojaci za SUVom (pološportovým autom), používali ho ako štít. Bol štítom pred guľkami útočníkov a keď som toto sledovala, počula som slovo "Kataklyzmická udalosť. Kataklyzmická udalosť." Ďalej brat Daniel už zverejnil proroctvo ohľadom kataklyzmickej udalosti. Sú toto azda tie kataklyzmické udalosti, o ktorých vraví ono proroctvo? Keď som to všetko uvidela, stále som sa modlila. Potom som dostala proroctvo, ktoré je tu: je udivujúce a vlasy z neho vstávajú, je pre rok 2021. Nie je to dobré znamenie pre tento rok.

Proroctvo od Pána Boha: "Budú bežať ulicami a panikáriť. Keď pobežia, budú zrieť zuhoľnatené telá. Zápach síry bude vo vzduchu. Budú putovať v šoku, keď ich oči uzrú to ničenie. Všetko bude v troskách a zhorené. Náhle ničenie zabije mnohých.

Odmietajú Ma. Neprišli ku Mne, keď som ich volal. Mestá budú vyplienené a zhorené. Tí ktorí zostanú nažive, budú nariekať za smrťou. Deti budú pohrešované. Matky budú ležať na uliciach. Majú zatvrdené svoje srdcia. Neboli by sa odvrátili od zlých ciest a vrážd. Ich hriech a ohavnosti siahajú k nebesiam. Zem je nasiaknutá s krvou nevinných a narieka ku Mne vo dne i v noci.

Môj súd je dokonalý. Odplatím zločincom a arogantní nekajúcni ľudia budú vedieť, že som PÁN zástupov! Nebudú sa mi posmievať. Vojna prichádza k vášmu národu. Nedbali ste na Moje varovania. Ignorovali ste Mojich prorokov a poslov a skúšali ste ich umlčať. Teraz uvidíte Môj hnev i rozpútanú zúrivosť. Ja som všestrovujúci oheň.”


https://www.youtube.com/watch?v=mEC1k9qChLo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...