piatok 22. januára 2021

Bezprecedentné

Bezprecedentné – 22. januára 2021

Bezprecedentné, Dosiaľ Nevídané sa Teraz Odkrýva a bude to Známe všetkým. Čo som Predpovedal, to sa Odkryje Bezprecedentným Spôsobom. Bude to Biblické. Budem Oslávený. Či Poviem a Neučiním? Či Som Nevravel, že Sa Nemením. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Ustanovenom Čase. Bezprecedentné sa Teraz Odkrýva. Bdejte a Modlite sa a Dôverujte Mi. Ja Som Všemohúci Boh, ktorý má Úplné Riadenie. Vypracúvam všetky veci pre Dobro podľa Môjho Plánu a Účelu. Stále Činím veci Bezprecedentné, Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené, Mojou Cestou a pre Moju Slávu, Glóriu. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Som Všemohúci, Vládnem pomocou Mojej Veľkej Sily a Slávy. Všetka Moc a Všetka Autorita sú Moje. Majte Vieru vo Mňa a Nepochybujte O Mne, o tom, kto Som a o tom, čo Dokážem urobiť. Vravím, že Bezprecedentné sa Teraz Odkrýva.

Buďte všetci Tichí Predo Mnou, lebo Ja Som Všemohúci Boh. Svet bude opäť v Bázni a Úcte ku Mne, preto kto Skutočne Som a preto čo Dokážem urobiť. Bezprecedentné, Mojou Cestou. Všetka Sláva, Česť a Chvály patria Mne. Ja Som Veľký Ja Som, Kráľ Slávy. Moja Konzultácia Trvá Naveky.

Beda Mojim Protivníkom, ktorí nazývajú zlé dobrým a Dobré zlým a ktorí pokladajú tmu za svetlo a Svetlo za tmu. Beda vám, ktorých skutky sú zlé a Nie Dobré. Beda vám. Ja Som Láska, ale Som aj Stravujúci Oheň k vám, ktorí ste Mojimi Protivníkmi. Nebude Žiadna Milosť bez Pravého Ľútostiplného Pokánia. Ja Odplatím, Pomsta je Moja a bude pre vás Hrozná vec Padnúť do Mojich Rúk. Ja Som Jediný Spravodlivý Sudca a Neprejavujem Žiadnu Straníckosť. Súdim Čestne a Správne. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Nič nie je skryté Predo Mnou. Beda nekajúcnym.

Bezprecedentné sa Teraz Odkrýva. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, Moje Milované deti. Ja Som Váš Abba Otec. Milujem a Starám sa o vás. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Dôverujte Môjmu Plánu.

https://www.youtube.com/watch?v=NZDAwtpyr9I


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...