sobota 2. januára 2021

Hľadajte Ma

Hľadajte Ma – 2. januára 2021 - Ježišovo usmernenie nám

Tí, ktorí sú Ochotní a Usilovne Ma Hľadajú z Lásky a s celým svojím srdcom, Ma Nájdu. Ja Som vždy Verný. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Odmeňujem tých, ktorí Ma Usilovne Hľadajú. Oni Nebudú Sklamaní. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem.

Musíte Ma Hľadať. Ak Sa Priblížite ku Mne, vtedy sa Priblížim k vám. Mnohí Nie sú Ochotní, Ani to so Mnou Nemyslia Vážne. Veria Vo Mňa a Uctievajú, to čo Nepoznajú. Pre mnohých Nie Som Reálny. Iba O Mne Vedia Z Čítania a Z Počúvania Od iných ľudí, z ktorých mnohí Ma tiež Nepoznajú. Preto mnohí Ma len Vyznávajú a Uctievajú so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko Odo Mňa. Ja Hľadám Pravých Uctievačov, ktorí Ma Uctievajú v Duchu a v Pravde.

Nikto iný Ma nemôže Hľadať miesto vás. Máte za to vašu vlastnú Zodpovednosť. Ak Ma chcete Poznať Reálne a byť v Mojej Dokonalej Vôli, potom musíte byť Ochotní Hľadať Ma. Mnohým Chýba Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Toho, o Ktorom to celé je.

Nikoho Nenútim Hľadať Ma. Som vždy k Dispozícii pre všetkých, vo dne i v noci. Nikdy Nedriemem Ani Nespím. Priority mnohých Nie sú správne. Musia najprv napraviť svoje Priority. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Ak Ma Hľadáte, tak Ma Nájdete.

https://www.youtube.com/watch?v=8LsmPB5_GtU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...