streda 20. januára 2021

Žiadna Milosť bez Pravého Ľútostiplného Pokánia

Žiadna Milosť bez Pravého Ľútostiplného Pokánia – 20. januára 2021 - Slová od Pána Ježiša k vám všetkým!

Nebude Žiadna Milosť bez Pravého Ľútostiplného Pokánia, Iba Večné Zatratenie pre skazených a Koniec to oznámi.

Nič nie je Tajné, čo Nebude Osvetlené A Zjavené, Ani nič Skryté, čo Nebude Oznámené a Nepríde ku Svetlu. Výsledok bude Biblický.

Všetky tie Zločiny, ktorých sa skazení dopustili a plánovali urobiť Ľudstvu, ďaleko presahujú ľudské Chápanie. Mnohí z vás Nebudete Schopní to všetko Poňať. Ja ich všetky Poznám. Preto ich Odhaľujem a Zjavujem a dokonca Vopred. Poznám všetko, Koniec Už Od Začiatku. Mnohé tieto skazenosti boli Skryté pred vami pri bežnom (telesnom) pohľade. Všetko to bolo orchestrované satanom, otcom všetkých lží. on je zlodej, vrah od začiatku a ničiteľ. Nie je v ňom Žiadna Pravda, Len lži a zvádzanie. jeho plán a účel je oklamávať a ničiť čo najviac ľudí, koľkých len môže. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Bude to Biblické.

Môj Plán a Účel je Zachrániť čo najviac ľudí ako je to len možné, skôr ako na to môže byť už príliš neskoro. Prišiel som, aby ste vy všetci mohli mať Život a Život v Hojnosti. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Preto Volám hriešnikov k Pokániu, aby sa Odvrátili od všetkých svojich skazených ciest Teraz. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Tam Nebude Žiadna Milosť bez Pravého Ľútostiplného Pokánia. Kajajte sa a budete Žiť. Hľadajte Život a Nie smrť. Tí ktorí Odmietajú Kajať sa, ponesú si následky. Musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja, aby ste mali Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi.

Príde Deň a už je na Dosah, keď sa každé koleno Skloní Predo Mnou a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán. Vy všetci Vydáte Odpočet za vaše vlastné Skutky, dobré či zlé a ponesiete si následky. Ja Neukazujem Žiadnu Stranníckosť. Som Jediný Spravodlivý Sudca a budem Súdiť každého Čestne a Správne za vaše vlastné skutky, Vzhľadom k Mojim Pravidlám. Vy všetci máte svedomie a nebudete mať Žiadne Ospravedlnenie. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Naprávajte vaše cesty a strážte si vaše vlastné srdce viac ako čokoľvek iné. Dobre si Zvážte: Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia, Iba plač a škrípanie zubami. Buďte Rozumní a Nie pochabí.

“Lebo Prišiel čas, aby sa Súd Začal V Dome Božom; ale ak sa začína najprv s nami, čo bude koncom tých, ktorí NePoslúchajú Evanjelium Božie? 18 Preto ak Spravodlivý býva sotva Zachránený, kde sa ukáže bezbožný a hriešnik?” 1. Petrov 4:17-18

“Lebo Zbožný Zármutok Spôsobuje Pokánie Vedúce ku spáse, ktorý to zármutok človek Nikdy Neoľutuje; ale zármutok sveta spôsobuje smrť.” 2. Korinťanom 7:10

https://www.youtube.com/watch?v=lFTqQOCYUJc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...