nedeľa 10. januára 2021

Vzťah Alebo iba Náboženskí

Vzťah Alebo iba Náboženskí – 10. januára 2021

Buď ste ste vo Vzťahu so Mnou, Alebo ste iba Náboženskí, zaneprázdnení len s mŕtvymi Náboženskými praktikami. Voľba je vaša vlastná.

Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Mojou Túžbou pre vás je byť vo Vzťahu so Mnou. Nikoho Nenútim mať ho so Mnou. Vy všetci Ma môžete Poznať Reálne pre seba. Môžete Počuť Môj Hlas a Nasledovať Ma, Moju Cestu. Ak ste ochotní Naslúchať Mi. Ak Ma Usilovne Hľadáte, tak Ma Nájdete. Nie Som ďaleko. Žijem v srdciach Mojich Milovaných detí. Vy ste Chrám Môjho Svätého Ducha. Ja Som Emanuel, Som vždy s vami.

satan, váš protivník, zvábil mnohých preč Odo Mňa, do náboženstva a mŕvych náboženských praktík. To je dôvod, prečo Nenasledujú Mňa, ale tých, pred ktorými som ich Varoval, aby od nich utiekli, od dravých vlkov v ovčích šatách. satan nechce, aby ste mali Vzťah so Mnou, s Tým o Ktorom to celé je. Toto je dôvod, prečo zadržuje mnohých zaneprázdnených s mŕtvymi náboženskými praktikami, aby mohli Veriť V to a Uctievať to čo Nepoznajú. Ja Nie Som Reálny mnohým, pretože im chýba Osobný Vzťah so Mnou a Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Rozprávam, ale ktorí chcete Naslúchať iba Mne?

Nikto nedokáže Nasledovať Ma, Moju Cestu, ak Nie ste vo Vzťahu so Mnou, ale len Náboženskí. Musíte Najprv Hľadať pre seba, aby ste Počuli Môj Hlas, Naslúchali Mi a Počuli Ma, Prijímali Odo Mňa pre seba. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Neukracujem. Za vaše vlastné Kráčanie a Vzťah so Mnou máte svoju vlastnú Zodpovednosť a musíte na ňom pracovať. Všetko je to medzi Mnou a vami. Neočakávajte, že iní ľudia to urobia za vás. Musíte byť v Mojej Dokonalej Vôli. Musíte byť Činiteľmi a Nielen púhymi poslucháčmi, Inak len zvádzate seba. Hľadám Pravých Uctievačov, ktorí Ma Uctievajú v Duchu a v Pravde, pretože mnohí Ma Vyznávajú len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko Odo Mňa. Sú len Náboženskí, so Žiadnym Osobným Vzťahom so Mnou.

Poznajte Ma, Toho V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Nebudete Sklamaní. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Na vašom vlastnom Osobnom Vzťahu so Mnou vám musí záležať viac ako na čomkoľvek inom. Čo vám to osoží, Keby Získate celý svet, a Stratíte svoju vlastnú Dušu? Alebo čo dáte na Výmenu za vašu vlastnú Dušu? Buďte Rozumní, pretože Koniec to oznámi.

“Vtedy sa Pavol postavil doprostred areopágu a povedal: Mužovia Atén, vnímam, že vo všetkých veciach ste veľmi NÁBOŽENSKÍ; 23 pretože keď som obchádzal a uvažoval o predmetoch vášho UCTIEVANIA, našiel som dokonca oltár s touto inskripciou: NEZNÁMEMU BOHU. Preto, TOHO, Ktorého UCTIEVATE BEZ POZNANIA, OHLASUJEM HO vám:” Skutky 17:23

https://www.youtube.com/watch?v=p6mIOZ-E1Rs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...