pondelok 4. januára 2021

Mnohí Nie sú Prichystaní

Mnohí Nie sú Prichystaní – 4. januári 2021

Mnohí Nie sú Prichystaní, pretože Neberú vážne Ani sa nestarajú o svoju Konečnú Destináciu. Mnohí vyhľadávajú len Zábavu a to ich príde draho. Budú si niesť následky na Konci a Koniec to oznámi, ale bude už príliš neskoro. Čas Milosti sa rýchlo kráti, príde ku Koncu. Ten Deň môže byť dokonca dnes. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Kvôli tomuto musíte byť vždy Pohotoví, Potešiteľní Mne, pretože nikdy neviete, kedy to môže byť váš Deň, váš Čas. Tento Život je len dočasný, Večnosť Nemá Konca. Kde skončíte na Večnosť? Pretože buď to bude Nebo Alebo Peklo.

Ja vás Milujem a Záleží Mi na vás. Preto Varujem a musíte si to Dobre Uvážiť a niečo s tým Robiť, skôr ako môže byť na to už navždy príliš neskoro. Je neskorá Hodina a satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Zviedol už mnohých a oni stále rýchlo zaspávajú, Nechce aby sa Prebudili. Vyskúša spraviť svoje maximum preto, aby ich zadržal so všetkými jeho lžami a úkladmi. Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Hľadajte Pravdu a Nájdete Pravdu.

Buď ste Rozumní a Prebudení, Pohotoví a Hodní alebo Nie. Mnohí budú Sklamaní v Ten Deň, ale vtedy bude už príliš neskoro a budú musieť za to viniť len samých seba. Vy ste si zodpovední za vaše vlastné Kráčanie a Vzťah so Mnou. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Hodina je neskorá a Ten Deň to oznámi. Nedávajte sa nikým zvádzať so lžami a s prázdnymi sľubmi. Ja Som Jediný, Kto Rozhoduje. Nenamýšľajte si, ale uistite sa so Mnou, s Tým ktorý Pozná. Nedôverujte nikomu vo veci vašej Večnej Destinácie. Ja Som Tá jediná Cesta, Pravda a Život a mimo Mňa nie je žiaden iný a ani Nikdy Nebude, iba klamári, draví vlci v ovčích šatách. Bežte o svoj život, skôr ako môže byť na to už navždy príliš neskoro. Bežte ku Mne, pretože Ja Som vaša jediná Nádej na Večný Život. Pripravujte sa a buďte Pohotoví, pretože Vravím, že mnohí Nie sú Prichystaní.

https://www.youtube.com/watch?v=W85kA4w3wH0


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...