utorok 12. januára 2021

Ja Som Každá Pravda a satan je každá lož

Ja Som Každá Pravda a satan je každá lož – 12. januára 2021 - Slová Od Pána Ježiša k nám všetkým

Ja Som Každá Pravda a satan je každá lož. Buď Zastupujete Každú Pravdu Alebo každú lož. Voľba je vaša vlastná a budete si niesť i následky na Konci. Koniec oznámi, ktorí boli v Každej Pravde a ktorí Nie. Každá Pravda Vedie k Večnému Životu a každá lož k Večnému Zatrateniu. Preto musíte Hľadať, aby ste boli v Každej Pravde. Ja Som Každá Pravda, Jediná Cesta i Darca Života. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Zomrel som za všetkých z Lásky. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi. Tí, ktorí Ma Hľadajú, Ma Nájdu. Ja Som vždy Verný. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu, aby sa odvrátili od všetkých svojich skazených ciest. Buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja a budete mať a zažívať Pravý Pokoj, dokonca aj uprostred virvaru. Ja Som vaša Jediná Nádej na Večný Život. Milujem vás a Starám sa o vás. Hľadajte Ma, Dokým Ma Nájdete a budete v Pokoji so Mnou. Ja Dávam a Obnovujem Pokoj.

Tí ktorí Ma Skutočne Milujú, Zastávajú sa Každej Pravdy so Mnou. Kráčajú a Žijú Pravdu. Rozprávajú Jedine Pravdu, pretože Vedia, že Len Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Buďte jedni z nich, voľba je vaša vlastná.

satan, váš nepriateľ, Nechce, aby ste Poznali Celú Pravdu. Musíte rozpoznávať a rozumieť, kto je skutočný váš nepriateľ a čo je jeho hlavný plán. on Nechce, aby sa ľudia Prebudili Ani Oslobodili. Preto sú mnohí stále zvedení, vo tme a spútaní, kvôli všetkým satanovým lžiam a úkladom. on je otec všetkých lží, zlodej, vrah od počiatku a ničiteľ. zničil už mnohých a hľadá ako zničiť ďalších. vie, že jeho čas sa rýchlo kráti.

Preto Varujem a vy si to musíte Dobre Zvážiť. Buďte Ostražití v týchto dňoch, pretože dni sú zlé. satan reve ako lev, hľadajúci, koho by mohol zožrať v tejto neskorej hodine. Buď ste Prebudení, Alebo spiaci. Tí, ktorí sú stále spiaci, musia si uvedomiť a vedieť, že satan Nechce, aby ste sa Prebudili a boli v Každej Pravde. chce vás mať uspatých a použije všetky jeho lži a mnohé úklady, aby vás držal spiacich, zvedených a v temnote.

Musíte byť deťmi Svetla a Nie temnoty, akými ste Zvykli bývať, Inak len klamete seba. Ja Som Každá Pravda a satan je každou lžou. Milujte Každú Pravdu a Nenáviďte každú lož. Buďte Víťaziaci Premožitelia s Každou Pravdou. Víťazstvo je vždy zaistené so Mnou. Hľadajte Život Nie smrť. Každá Pravda Vedie k Životu, každá lož k smrti.

https://www.youtube.com/watch?v=aniGI6YnYB4

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...