sobota 23. januára 2021

Ja Som Ten, ktorý Predpovedal a Predpovedá

Ja Som Ten, ktorý Predpovedal a Predpovedá – 23. januára 2021 - od Pána Ježiša

Ja Som Ten, ktorý Predpovedal a Predpovedá mnohé Veci, pretože Som Jediný, kto Pozná Koniec Od Začiatku. Všetko Poznám. Všetko Riadim. Rozprávam i Činím, ako som Predpovedal a Predpovedám Veci Vopred. Všetko to Vypracúvam Pre Dobro Primerane k Môjmu Plánu a Pre Môj Účel. Moja Konzultácia Trvá Naveky, pretože Sa NEmením.

Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý je, Ktorý bol a ktorý Príde v Ustanovenom Čase, vo Veľkej Sile a Sláve. Som Ten, ktorý Predpovedal a Predpovedá mnohé Veci už od Začiatku a budem Až Do Konca. Moje deti Nebudú Nikdy vo tme, pretože Ja Som ich Svetlo.

Buďte Pevní vo vašej Viere a Dôverujte Mi preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť. NEopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa veci vyvinú či NEvyvinú, potom NEbudete Sklamaní. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Veci ktoré som Predpovedal a Predpovedám sa Uskutočnia v Mojom Ustanovenom Čase. Načasovanie znamená všetko. Výsledok toho všetkého bude Biblický. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, Podľa Môjho Plánu a Účelu.

Smutné je, že mnohí Ma NEpoznajú, to kto Som a čo Dokážem urobiť a preto Pochybujú O Mne a Zatúlavajú sa Odo Mňa, keď sa veci NEvyvíjajú tak, ako oni chcú Alebo ako Veria. Ak ste jedni z nich, potom je tu váš čas, aby ste Hľadali, ako Ma Spoznať Reálne. Za váš Osobný Vzťah so Mnou máte vašu vlastnú Zodpovednosť. Všetko je to medzi Mnou a vami. Ak ste ROZUMNÍ, budete Pracovať na vašom Osobnom Vzťahu so Mnou Teraz viac ako na čomkoľvek inom. Poznajte Ma Reálne. Tí, ktorí Ma Usilovne Hľadajú, Ma Nájdu. Ja Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam a Odmeňujem ich.

Naslúchajte Mi a Dobre si Zvážte. Poznajte Ma Reálne, pretože vaša Viera bude testovaná mnohokrát a na rozličných cestách v týchto dňoch, pretože dni sú zlé. Nájdem Ešte Vieru na zemi, keď Prídem? Máte Vieru vo Mňa? Poznám tých, ktorí ju majú i tých, ktorí nemajú. Bez Viery je Nemožné byť Mi Potešiteľní. Majte Vieru vo Mňa. Je to voľba. Ja Som Ten, Ktorý Som Povedal, že Som, Všemohúci, Jediný Záchranca, Mesiáš sveta, ktorý Prichádza v Ustanovenom Čase. Som Ten, ktorý Predpovedal a Predpovedá.

https://www.youtube.com/watch?v=vFthsXQGZIg


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...