pondelok 25. januára 2021

Proroctvo: história sa zopakuje! Posledný Kráľ, Väzenie a pracovné tábory prichádzajú

Proroctvo: história sa zopakuje! Posledný Kráľ, Väzenie a pracovné tábory prichádzajú - 24. januára 2021

Prepis: Písmo: Zjavenie 17:12-14:  12 A desať rohov, ktoré si videl, sú desiati králi, ktorí ešte nedostali žiadne kráľovstvo; ale prijmú moc ako králi v jednej hodine spolu so šelmou. 13 Títo majú jednu myseľ a svoju moc a svoju silu dajú šelme. 14 Títo budú bojovať s Baránkom, a Baránok zvíťazí nad nimi: pretože On je Pán pánov a Kráľ kráľov, a tí, ktorí sú s ním, sú povolaní, a vyvolení, a verní.

Vízia prijatá 24. januára 2021 počas modlitby medzi 3. a 4. hodinou ráno:
Spýtala som sa Pána: "Môžeš mi ukázať, čo prichádza?" Bola mi ukázaná američanka a pracovala pri akomsi mechanickom stroji. Čudná vec bola, že mala malé bábätko, jedno či dvojmesačné, pripevnené k sebe v popruhoch, kým pracovala pri stroji. Potom po videní tej vízie, prijala som proroctvo o pracovných táboroch.

Proroctvo: Keď sa človek nepoučil zo svojich minulých lekcií, zopakuje si ich. Človek sa odmieta pokoriť a kajať predo Mnou. Dával som vám pokyny znova a znova. Dával som vám hojný základ pre život. Opakovane som vám žehnal. Hodina posledného kráľa je nadosah. Je medzi vami. Budete šokovaní, keď sa udalosti obrátia proti vám, ľudia Babylonu (Spojených Štátov Amerických). Bezohľadná vládna politika sa stane zákonom. Budete vidieť ako vám odnímajú vaše práva. Uvidíte odstránenie všetkých slobôd - dizidentov zadržaných a odstránených, vzatých do pracovných táborov a väzeňských táborov. Keď sa história zopakuje, zlý, brutálny kráľ sa bude kochať zlom a posmievať sa davom ľudí. Poznám ho od začiatku - hada. Zápas bude zúrivý. Mnohí budú poslaní na smrť kvôli Môjmu Menu. Teraz je čas rozlišovať dobré a zlé. Nebojte sa, JA SOM S VAMI!

https://www.youtube.com/watch?v=vAksB6UKV-I


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...