sobota 16. januára 2021

Žiaden Únik

Žiaden Únik – 16. januára 2021 - Ježišove Varovné Slová k nám

Nebude Žiadneho Úniku pre Skazených, Iba pre Hodných. Ja Som vždy Čestný a Spravodlivý. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Nič nie je Skryté predo Mnou. Vy všetci ste večne predo Mnou, Spravodliví i Skazení. Ja všetko Vidím i Počujem.

Žite váš Život Potešiteľne Mne, tak aby som vás Našiel za Hodných v Ten Deň pre Únik, Inak budete sklamaní a budete za to musieť viniť len samých seba. Buďte Nepošpinení, bez škvrnky či vrásky, vtedy máte Nádej Uniknúť v Hodine Skúšky, Testovania, ktorá Príde na zem. Ale Niet Úniku pre skazených, ktorí Odmietajú Mňa a ktorí Odmietajú Kajať sa. Ten Deň to oznámi.

Nebuďte oklamaní a Nedajte sa nikým oklamať s ich lžami a s prázdnymi prisľúbeniami. Nie každý, kto Mi Vraví "Pane, Pane", Ma Uvidí. (Matúš 7:21-23) Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Ja Som Sa Nezmenil. Vy všetci sa musíte Meniť, byť Premenení na Moju Podobu, aby ste Mi boli Potešiteľní. Ja Som Svätý a aj vy musíte byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, Jedine Čistí v srdci. (Matúš 5:8)

Beda skazeným, ktorí nazývajú zlo dobrom a Dobro zlom a ktorí pokladajú temnotu za svetlo a Svetlo za temnotu. Tí, ktorí milujete temnotu viac ako Svetlo, pretože vaše skutky sú zlé a Nie Dobré: Kajajte Sa a Odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest, skôr ako môže byť na to už príliš neskoro. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Nebude Žiadneho Úniku pre skazených. Ja Súdim vždy Čestne a Správne. Neukazujem Žiadnu Straníckosť a Koniec to oznámi.

Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Dobre si to Uvážte a Neodmietajte sa Kajať. Buďte v Bázni a Úcte ku Mne preto, Kto Som a Preto, čo Dokážem urobiť. Ja Som Plný Milujúcej Láskavosti, vždy Milosrdný a Štedrý, ale Som Aj Strovujúci Oheň k Mojim Protivníkom. Tí ktorí Odmietajú Naslúchať Mi a Poslúchať Ma, budú si niesť následky.

Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Buďte Činiteľmi a Nielen Poslucháčmi, Inak Len klamete seba. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Tam nebude Žiadneho Úniku pre skazených a ten Deň to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=lCeh4ZnyLAI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...