sobota 30. januára 2021

Buďte Vďační

Buďte Vďační – 30. januára 2021 - Slová Ježišove k nám

Musíte vždy byť Vďační. Majte Vďačné srdce pre Mňa. Nezáležiac na vašich okolnostiach, buďte vždy Vďační. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Moja Vôľa buď Učinená, všetko Poznám Najlepšie. Poznám Moje Plány pre vás i Môj Účel. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a buďte Vďační.

Buďte odlišní a buďte Vďační. Mnohí Nie sú Vďační, vždy sa sťažujú, nikdy nie sú uspokojení s tým, čo už majú. Vždy chcú viac a viac. Neuvedomujú si, že majú už viac ako mnohí ďalší. Buďte Vďační za to, čo už máte.

Hľadajte Najprv Moje Kráľovstvo a Moju Spravodlivosť, potom vám Pridám všetky ostatné Veci ako som Sľúbil. Som vždy Verný k Svojim Prisľúbeniam. Nemením sa. Nikoho Neuprednostňujm ani Nediskriminujem. Robte čo Vravím. Buďte vždy Vďační a Velebte Ma Preto, Kto Som a Preto, Čo Dokážem urobiť. Moja Ruka nie je taká Krátka, aby nepomohla.

Buďte Vďační, že Ma Poznáte a že Patríte Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je zo sveta a je Jediné Kráľovstvo, ktoré bude trvať Naveky. Slúžite Mocnému Bohu, Ktorý je Schopný Robiť Bezprecedentné, Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené. Ja Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Všetka Moc a Všetka Autorita sú Moje. Vládnem vo Veľkej Sile a Sláve. Som Kráľ Slávy.

Každý z vás má mnoho, za čo byť Vďačný. Ukážte Mi z Lásky vašu Vďaku. Ste Milovaní. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Nepochybujte O Mne. Majte Vieru vo Mňa a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a majte Vďačné srdce a Velebte Ma.

https://www.youtube.com/watch?v=Eo4Uv6uuRf8

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...