piatok 15. januára 2021

Budú sa Protiviť Mojej Pravde

 Budú sa Protiviť Mojej Pravde – 15. januára 2021 - Sväté slová Ježišove k nám všetkým

Musíte Vedieť, že oni sa budú vždy Protiviť Mojej Pravde, ale Moja Pravda sa Teraz Rozvíňa (ako zvitok papiera), ako to Ja Chcem a všetko je to Biblické. Tí, ktorí sa Protivia Mojej Pravde budú Odhalení Alebo sa aj sami Teraz Odhalia. Budete Vedieť, ktorí sú Pre Moju Pravdu a ktorí sú Proti Mojej Pravde. Tí, ktorí milujú a zastávajú sa lží sú satanovi a Proti Mne a v Nepriateľstve so Mnou a Nie sú Mi Potešiteľní. Ja Som Všetka Pravda a satan je všetka lož.

Voľba je vaša vlastná. Vy všetci máte slobodnú vôľu voliť si pre seba, Pravdu Alebo Lži, ale Vedzte, že si ponesiete aj následky na Konci a Koniec to oznámi. Buďte Rozumní a Nie pochabí.

Teraz bude zrejmé, kto Miluje a Zastáva sa Jedine Mojej Pravdy a ktorí sú tí, čo sa Protivia Mojej Pravde, pretože Moja Pravda sa Teraz Rozvíňa. Vy ste buď Mojimi deťmi Svetla Alebo ste satanovými deťmi temnoty. Voľba je vaša vlastná. Budete Poznaní podľa ovocia, ktoré prinášate. Strom je Známy podľa svojho ovocia. Musíte prinášať ovocie hodné Pokánia, Inak len klamete sami seba.

Mnohí sú dravými vlkmi v ovčích šatách, ktorí sa vždy Protivia Mojej Pravde, ale Moja Pravda sa Teraz Rozvíňa a všetko je to Biblické. Je Napísané, že Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem. Môj Účel Trvá Večne. Ja Sa Nemením.

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci, ale tí, ktorí sa zostávajú Protiviť Mojej Pravde, si ponesú následky na Konci a Koniec to oznámi. Tam nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia.

Neprotivte sa Teraz Mojej Pravde, pretože buď to bude Nebo alebo Peklo. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Kajajte sa a odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest a Ja vás Prijmem. Buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou. Ja Som vaša Jediná Nádej na Večný Život a mimo Mňa Nie je Žiaden iný ani Nikdy nebude. Nedovoľte tým, ktorí sa Protivia Mojej Pravde, zviesť vás z cesty s ich lžami a s prázdnymi prisľúbeniami. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Hľadajte Život a Nie smrť. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Oni sa budú Protiviť Mojej Pravde so satanovými lžami. Máte vašu vlastnú zodpovednosť za bytie v Mojej Pravde. Neprotivte sa Mojej Pravde, vtedy je vaša duša v ohrození. Moja Pravda sa Teraz Odkrýva, všetko je to Biblické. Je to buď Život alebo smrť. Ja Som Život, satan je smrť. Myslite na vašu cestu. Jestvuje cesta, ktorá vyzerá správne, ale jej koniec vedie len k smrti, k Večnému Zatrateniu. Nasledujte Ma, Moju Cestu, to je Jediná Cesta, ktorá Vedie k Večnému Životu. Vedzte, že oni sa budú Protiviť Mojej Pravde, ale Moja Pravda sa Teraz Odkrýva. Tí ktorí majú uši na počúvanie budú počuť a oči na videnie budú vidieť a získajú pochopenie Mojej Pravdy: všetko je to Biblické, ale oni sa budú Protiviť Mojej Pravde so satanovými lžami. Budete nenávidení a prenasledovaní Za Moju Pravdu, ale Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Buďte v Pokoji.

https://www.youtube.com/watch?v=IPxoNjenmJU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...