nedeľa 3. januára 2021

Prejavujte Lásku

Prejavujte Lásku – 3. januára 2021

Prejavil som Moju Lásku ku všetkým na Kríži, kde Som Zomrel. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby tak mali Nádej na Večný Život na Konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto volám hriešnikov k Pokániu z Lásky a pretože Mám Starosť o ich duše. Je tu Nádej. Ja Som Darca Nádeje. Buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou, skôr ako môže byť na to príliš neskoro.

Čas milosti sa rýchlo kráti. Nečakajte: Kajajte sa a Odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Hľadajte Život Nie smrť. Neviete, koľko času vám zostáva. Kajajte sa teraz! satan vždy vyskúša urobiť svoje maximum, aby vám prekážal a zastavil vás, ale je to vaša voľba. Máte slobodnú vôľu. Buďte Rozumní a Kajajte sa, kým stále máte príležitosť. Ja Prejavujem Moju Lásku k vám. Nepohŕdajte Mojou Láskou, pretože Koniec to oznámi.

Moje Milované deti, aj vy musíte Prejavovať Moju Lásku. Ja Som váš Dokonalý Príklad Lásky. Ja Som Láska. Zdokonalil Som Svoju Lásku vo vás. Nie je Žiaden Strach v Dokonalej Láske. Nič vás nedokáže odlúčiť od Mojej Lásky k vám. Milujte jeden druhého z Čistého srdca a vždy Rozprávajte Pravdu jeden druhému, z Lásky.

Láska Nie je možnosť, ale Prikázanie. Ak Ma Opravdivo Milujete, potom budete Poslúchať Ma a Milovať aj vášho blížneho ako seba samého. Buďte odlišní a vystupujte ako deti Svetla a Lásky a Nie temnoty a nenávisti. Láska dobýva nenávisť. Prejavuje Moju Lásku aj k nemilovaným. Buďte odlišní. Milujte a Nenenáviďte, Žehnajte a Nepreklínajte. Neoplácajte zlé so zlým, ale s Dobrým. Kráčajte v Láske, aby ste Prejavovali Moju Lásku. Najprv Milujte Mňa a Milujte i jeden druhého. Prejavujte Lásku, rovnako k vašim nepriateľom, vás nenávidiacich. Láska Zjednocuje, ale nenávisť rozdeľuje. Musíte Prejavovať Lásku, Nebude to márne.

https://www.youtube.com/watch?v=6Y2C0jvKXQI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...