nedeľa 24. januára 2021

POZDVIHNI TVOJE RUKY, ČI NECÍTIŠ MOJE NEBESKÉ OBJATIE?

POZDVIHNI TVOJE RUKY, ČI NECÍTIŠ MOJE NEBESKÉ OBJATIE?, VRAVÍ PÁN! - 23. 1. 2021 - slová od Pána zdieľané bratom Danielom

Písmo: Izaiáš 30:21-22 A tvoje uši budú počuť slovo spoza teba, vraviace: Toto je tá cesta; kráčajte po nej, keď sa otočíte vpravo i keď sa otočíte vľavo. 22 Poškvrníte i pokrytie tvojich strieborných vrytých obrazov i modloslužobné rúcho tvojich zlatých zliatych obrazov; odvrhneš ich ako menštruačnú handru a povieš tomu: Von s tebou! (preložené podľa KJV, Biblie kráľa Jakuba)

Slovo z 22. januára 2021 o 11:44 hod.:  Mnohí rozprávali o pravde, ale vy nesiete jej svedectvo. Či múdrosť nemá oblečenú róbu pokory? Rozprávaj teraz, synu človeka, rozprávaj, čo som ti povedal, lebo je určený čas. Čo bolo skryté pred mnohými, bude videné nemnohými, pretože tieto dni sú dňami osvietenia. Moje deti sú unavené zlom, ktoré ich obklopuje. Vidím ich tieseň. Neobracajte sa vľavo ani vpravo, lebo vaše vyslobodenie leží pred vami. Toto sú časy žiaľov pre mnohých, ale radosti pre pozostalých (verných kresťanov). Čas preukázal oddanosť jedných i kliatbu druhých. Kde ste vy, kde vás možno nájsť? Nájdem vás v modlitbe a poslušných? - Môj čas sa zrýchľuje. Budeš so Mnou v dome Môjho Otca? Pozdvihni tvoje ruky k nebesiam. Či necítiš Moje nebeské objatie?

https://www.youtube.com/watch?v=ebMOuZmPA3c


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...