pondelok 11. januára 2021

Budete pripravení vydať odpočet za vaše činy?

Proroctvo: Budete pripravení vydať odpočet za vaše činy? - 10. 1. 2021

Písmo: Jakub 2:13 Lebo bude mať súd bez milosrdenstva ten, kto neučinil milosrdenstva, a milosrdenstvo sa raduje proti súdu.

Slovo: Ja SOM Boh Abraháma, Izáka a Jakoba. Svätý je Moje Meno. Som Boh poriadku a Môj Poriadok je dokonalý. Pošlem vám znamenia a divy, ktoré spôsobia zlyhania sŕdc ľudí. Ostríhali ste moje varovania? Použili ste tento čas rozumne? Budete pripravení vydať odpočet za vaše činy? Mnohí budú prosiť o milosť, pričom ešte žiadnu neukázali. Nebojte sa smrti, ale bojte sa večnosti bezo Mňa - PRETOŽE JA SOM VEČNÝ ŽIVOT! S vystretými rukami budem vítať poslušných - pretože oni sú deti SVETLA! Budete medzi nimi?

https://www.youtube.com/watch?v=PlPGYA6ujfc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...