pondelok 11. januára 2021

Rozumní Získavajú a Zachraňujú Duše

Rozumní Získavajú a Zachraňujú Duše – 11. januára 2021

Rozumní Získavajú a Zachraňujú Duše, ale Nie pochabí. Každý Si Volí byť Rozumným Alebo pochabým. Vy všetci Vydáte Odpočet za vaše vlastné skutky, Dobré či zlé a ponesiete si následky. Buďte Rozumní, pretože Koniec to oznámi.

Rozumní Získavajú a Zachraňujú Duše s Pravdou, pretože Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Pravda Vedie k Večnému Životu, ale lži k Večnému Zatrateniu.

Beda tým, ktorí nazývajú zlé dobrým a dobré zlým a ktorí pokladajú temnotu za svetlo a Svetlo za temnotu. Pochabí ničia Duše a Nezískavajú Ani Nezachraňujú duše. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Beda skazeným, ktorí si volia byť pochabí. Nebude Žiadnej Milosti bez pravého ľútostiplného pokánia. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Buďte Rozumní a Kajajte sa, Odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest.

Ja Som Svätý a Nemením Sa. Vy všetci sa musíte Meniť, byť Premenení Na Moju Podobu. Buďte Svätí, pretože bez Svätosti Ma nikto Neuvidí, iba Čistí v srdci. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nedajte sa pochabými zviesť vás s ich lžami a s prázdnymi sľubmi. Na Konci budete musieť za to viniť len samých seba a Koniec to oznámi. Hľadajte Pravdu pre seba a Nájdete Pravdu. Pravda je Životom a lži sú smrťou.

Buďte deťmi Svetla a Nie temnoty, akými ste zvykli bývať, Inak len klamete seba. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Pravda Získava a Zachraňuje Duše. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život a okrem Mňa nie je Žiaden iný ani Nikdy nebude. Každý musí byť Uzmierený a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja. Som jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Píšem mená do Mojej Knihy Života Alebo mená Odnímam z Mojej Knihy Života. Dovoľujem Vstúpiť Do Neba Alebo Zamietam Vstúpiť.

Rozumní Vedú mnohých k Spravodlivosti. Získavajú a Zachraňujú Duše z Pekla, ale Nie pochabí. Smutné je, že mnohý bude s prázdnymi rukami v Ten Deň, Ani jednu Dušu Nezískal Ani Nezachránil z Pekla.

“Bratia, keby niekto medzi vami zablúdil od Pravdy, a keby ho niekto Obráti späť, 20 nech vie, že ten, kto Obrátil hriešnika od Pochybenia jeho cesty, Zachráni Dušu od smrti a Prikryje množstvo hriechov.” Jakub 5:19-20

“Ovocie Spravodlivého je Strom Života, A ten, kto Získava Duše, je Rozumný. 31 Ak Spravodlivému bude Odplatené na zemi, o Koľko oveľa viac bezbožnému a hriešnikovi.” Príslovia 11:30-31

https://www.youtube.com/watch?v=-OjWAXvom3M

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...