nedeľa 24. januára 2021

Slúžite Mocnému Bohu

Slúžite Mocnému Bohu – 24. januára 2021 - slová od Pána

Slúžite Mocnému Bohu, Veľkému Ja Som, Moje Milované deti. Ja Som Boh bohov, Kráľ kráľov a Pán pánov. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán.

Z generácie na generáciu Som Sa Nezmenil. Som Ten Istý, Včera, Dnes a budem takýto Naveky. Som Všemocný Boh, Ten Ktorý Bol, Ktorý Je a Ktorý Príde v Ustanovenom Čase, vo Veľkej Sile a Veľkej Sláve. Všetka Moc a Všetka Autorita sú Moje. Slúžite Mocnému Bohu. Chváľte Ma za to, Kto Som a Za to, čo Dokážem urobiť.

Nezúfajte Ani nebuďte Bojazliví, Slúžite Mocnému Bohu. Niet Žiadneho Podobného Mne a ani Nikdy Nebude, iba zvodcovia. Nedávajte sa nikým Zlákať vás Preč Odo Mňa s ich lžami a s prázdnymi sľubmi. Ja Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Poznajte Ma, Toho V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Vtedy Nikto nebude Schopný zviesť vás Ani Zlákať vás Preč Odo Mňa.

Ja vás Milujem a Starám sa o vás, ako Nikto iný. Slúžite Mocnému Bohu. Som Väčší ako ten, ktorý je vo svete. Ak Som Ja Pre vás, kto môže byť proti vám? Dôverujte Mi, Ja Mám Riadenie. Vypracúvam všetky Veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Slúžite Mocnému Bohu, ktorý je Schopný Urobiť, všetko Čo Sľúbi. Majte Vieru vo Mňa, V to kto Som a v To, čo Dokážem Urobiť. Viera vo Mňa Koná Zázraky, dokonca Zázraky a Divy, ktoré presahujú ľudské chápanie. Činím veci Bezprecedentné, Nemožné, Neobyčajné i Nadprirodzené, pretože Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Všetko Pre Moju Slávu. Chváľte Ma, Pretože Slúžite Zázračnému a Mocnému Bohu, ktorý Vládne Naveky vekov.

Umožnite celému svetu Vedieť, komu Slúžite. Slúžite Mocnému Bohu. Ste Mojimi Reprezentantami, Veľvyslancami vo svete. Všetci ste stále vo svete, ale Nie svetskí. Vy, Moje Milované deti, patríte k Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je zo sveta a je Jediné Kráľovstvo, ktoré bude Trvať Naveky Vekov, pretože Ja Som Večný a vy Slúžite Mocnému Bohu, Kráľovi Slávy.

https://www.youtube.com/watch?v=J4G6WSWbZJI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...