štvrtok 21. januára 2021

Buďte Ustarostení

Buďte Ustarostení – 21. januára 2021 - slová od Pána Ježiša k nám

Každý z vás musí byť Ustarostený kvôli správnym veciam v týchto dňoch, pretože dni sú zlé. Musíte byť Ustarostení kvôli vašej vlastnej duši i dušiam všetkých stratených viac než kvôli čomukoľvek inému v tomto svete, pretože bude Zničený Ohňom v tomto Čase, v Predurčenom Čase. Uvedomujte si Čas, v ktorom ste. Buďte vždy Bdelí a Modliaci sa.

Strážte si vaše vlastné srdce viac ako čokoľvek iné. Nikto nevie, kedy to môže byť jeho Koniec. Koniec bude V Predurčenom Čase. Každý máte začiatok a budete mať i Posledný Deň, skôr či neskôr. Nikto nechce byť Sklamaný, keď príde jeho Koniec. Varujem vás a Pripravujem vás na váš Koniec, pretože vás Milujem a Záleží Mi na vás. Ste Pripravení na Večnosť? Ste na Mojej Ceste, na Jedinej Ceste, ktorá Vedie k Večnému Životu? Alebo ste stále na ceste, ktorá sa zdá správnou, ale jej Koniec vedie len k Večnému Zatrateniu? Nikto nechce byť Sklamaný v Ten Deň. Máte Slobodnú vôľu. Voľba je vaša vlastná. Na Konci si ponesiete Následky a Koniec to oznámi. Buďte Rozumní a buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou. Ja Som vaša Jediná Nádej na Večný Život. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta a okrem Mňa Nie je Žiaden iný a ani Nikdy Nebude. Nedajte sa Nikým Zvádzať Ani Zlákať vás Preč Odo Mňa s ich lžami a prázdnymi sľubmi. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život.

Je smutné, že mnohí dosiahnu nesprávnu Konečnú destináciu pre Večnosť, Ak Neučinia Pokánie a Neobrátia sa od všetkých svojich skazených ciest Včas. Nebude Žiadna Milosť bez pravého Ľútostiplného Pokánia a Koniec to oznámi, ale vtedy bude na to už príliš neskoro. Teraz je Čas Milosti, Nečakajte. Buďte Ustarostení kvôli vašej Konečnej Destinácii. Na tomto vám musí vo všetkom záležať a musíte byť Ustarostení aj kvôli iným, pretože Koniec Prichádza pre všetkých. Pre niektorých to môže byť dokonca dnešok. Mnohí zomierajú každý deň a niektorí náhle a neočakávane.

Buďte vždy Pohotoví, Potešiteľní Mne, tak nech vás Nájdem za Hodných. Vy chcete odo Mňa aj to, aby som vás Našiel za Hodných pre Vytrhnutie, aby ste boli Schopní Uniknúť Hodine Skúšky, Testovania, ktorá Príde na celý svet. Ja Nikomu Nenadržiavam. Buďte Ustarostení, Buďte vždy Pohotoví a Hodní.

https://www.youtube.com/watch?v=j6FmaMbPxN0


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...