nedeľa 17. januára 2021

Buďte Trpezliví a Čakajte

Buďte Trpezliví a Čakajte – 17. januára 2021 - Slová Pána Ježiša k nám

Musíte byť Trpezliví a Čakať na Moju Poradu v týchto dňoch. Ja vám Dám Pokyny a Usmernenia primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Určenom Čase. Vypracúvam všetky veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu.

Buďte Trpezliví a Očakávajte Ma. Neskúšajte ísť predo Mnou. Nasledujte Ma, postupnými krokmi. Ja Idem Pred vami, aby som spravil kľukaté miesta priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu, ale v Mojom Určenom Čase. Poznám ho Najlepšie. Mám Riadenie. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná, ani tá iných ľudí. Hľadajte vždy Moju Vôľu, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli.

Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Nasledujte Ma, Moju Cestu vo Viere. Berte si postupne deň za dňom. Dni sú zlé. Buďte Trpezliví a Očakávajte Ma. Nikto nemôže ísť ťam, kam ho Neposielam. Ja Som váš jediný Bezpečný Prístav v týchto zlých dňoch. Spoliehajte sa na Mňa a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom. Budem vás Viesť a Usmerňovať, každý krok Cesty.

Nebojte sa Ani nemajte Úzkosť kvôli ničomu. Modlite sa, buďte Trpezliví a Očakávajte Ma. Odpočívajte v Mojom Zaistení. Mám Plné Riadenie. Poznám Koniec Od Začiatku. Poznám Svoj Plán a Účel aj pre vás. Buďte Trpezliví a Očakávajte Ma. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný.

Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Buďte Trpezliví a Očakávajte Ma. Predpovedané sa Dokoná v Mojom Určenom Čase a čo Predpovedám, to sa aj Stane. Všetko pre Moju Slávu. Moje Kráľovstvo je Jediné Kráľovstvo, ktoré bude trvať Naveky. Majte Vieru vo Mňa, v to kto Som a v to čo Dokážem urobiť. Som Kráľ Slávy. Vládnem pomocou Mojej Veľkej Moci a Slávy. Všetka Moc a všetka Autorita sú Moje. Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Moja Vôľa Staň sa na Zemi tak ako je v Nebi. Buďte Trpezliví a Očakávajte Ma.

https://www.youtube.com/watch?v=I16AeOa4WVQ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...