štvrtok 28. januára 2021

Buďte v Pokoji a Dôverujte Mi

Buďte v Pokoji a Dôverujte Mi – 28. januára 2021 - Slová Ježiša k nám

Buďte v Pokoji a Dôverujte Mi, Ja Mám Úplné Riadenie. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Čo som Predpovedal to sa Odkryje, ale v Mojom Určenom Čase a Podľa Môjho Plánu a Účelu a Pre Moje Oslávenie. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, ako bolo Predpovedané.

Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa Predpovedané Odkryje, potom Nebudete Sklamaní, keď sa to Neodohrá Cestou, akou si myslíte. Verte Mi a Nepochybujte O Mne. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Bude to Biblické, ako bolo Predpovedané.

Mnohí Ma Nepoznajú Reálne, To Kto Som a Čo Dokážem urobiť. Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Som Všemocný, Schopný robiť veci Bezprecedentné, Nemožné, Neobyčajné i Nadprirodzené, Mojou Cestou.

Bezprecedentné sa Odkrýva, buďte v Pokoji a Dôverujte Mi. Načasovanie znamená všetko. Varoval som vás, že vaša Viera bude Testovaná, mnohokrát a rozličnými Cestami. Buďte Pevní vo vašej Viere. Ja som sa Nezmenil. Viera Činí Zázraky.

Moje Milované deti, musíte sa Povzbudzovať a Modliť sa jeden za druhého v týchto dňoch, pretože dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. zničil už mnohých so všetkými jeho lžami a mnohými úkladmi. Nepadajte mu za korisť. Buďte vždy Ostražití a na Stráži. Buďte Bdelí a Modliaci sa a Nenechajte satana uchmatnúť vás nestrážených. Musíte urobiť všetko čo je možné, aby ste boli schopní obstáť proti všetkým úkladom satana v týchto dňoch.

Preto Chcem od každého jedného z vás, aby Mi Naslúchal a Počul Odo Mňa, aby ste si Budovali vašu Vieru, aby ste sa mohli učiť Dôverovať Mi a Nepochybovali O Mne, pretože Ja Som ktorý Som, Všemocný a Vládnem Pomocou Veľkej Sily a Slávy. Všetka Sila a všetka Autorita sú Moje. Niet Ničoho, čo Nie Som Schopný Urobiť. Poznajte Ma Reálne. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Buďte v Pokoji a Dôverujte Mi.

https://www.youtube.com/watch?v=JHVLwEXNYco



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...