sobota 23. januára 2021

Náš nepriateľ skúsi napodobniť Ježišov druhý príchod

Náš nepriateľ skúsi napodobniť Ježišov druhý príchod - 9. novembra 2020 o 16:57 hod.

Kiež vás Boh požehná všetci bratia a sestry v Kristovi. Skôr ako vyrozprávam tento sen, rada by som vás aj povzbudila, aby ste každý deň hľadali Pána intímne a osobne. Nikto z nás nechce byť oklamaný v týchto dňoch, ani nechceme padnúť do pasce nasledovania ľudí. Bez intímneho spojenia so Svätým Duchom je tu veľká šanca, že dokonca aj Slovo od Boha vás môže viesť k zmäteniu kvôli vášmu chýbajúcemu rozlišovaniu. Pamätajte si tiež, že náš nepriateľ je šikovný pri prekrúcaní vecí. Ak si nepýtame od Boha rozlišovanie a nehľadíme, aby sme preosievali všetko cez Jeho slovo, vystavujeme sa veľkému riziku.

1. Korinťanom 2:14 Ale prirodzený človek neprijíma veci Ducha Božieho, lebo tie sú mu pochabosťou; ani ich nemôže poznať, pretože ich treba rozlišovať duchovne.

Verím, že Boh dáva Svojej cirkvi hojnosť zážitkov (sny, slová atď.), aby sme tak boli spevnení v našom kráčaní s Ním. V mojich skúsenostiach, Boh použil mnohé sny u ďalších bratov a sestier, aby nimi potvrdil niektoré z mojich. Tiež, aby mi dovolil jasnejšie vidieť informácie a udalosti momentálne sa dejúce vo svete, aby sme tak vedeli, že On je uprostred týchto znepokojivých čias. Toto je cenná skúsenosť, ktorá nám dovoľuje cítiť sa spojení a pripravení. Avšak toto by v žiadnom prípade nemalo nahrádzať, rušiť alebo dokonca dopĺňať náš čas trávený s Ním v našom tajnom mieste. Sama toto používam pre seba, skúšajúc sa uistiť, že nepodceňujem intímne spojenie, ktoré náš Pán chce, aby som s Ním každý deň mala. Viem, že je žiarlivý Boh a nebude zdieľať Svoju slávu s ľuďmi.

Ak sa cítite stresovaní, utrápení, úzkostliví, smutní alebo naplnení obavami kvôli snom a slovám, ktoré ste čítali alebo ktoré ste zažili, najpravdepodobnejšie netrávite dostatok času osamote s Pánom a v Jeho prítomnosti. Rozprávam zakladajúc si na svojej osobnej skúsenosti. Ak je to tak, informácie a okolnosti z pohľadu iných ľudí vás možno zaujmú a určia, ako vnímate veci.

Izaiáš 26:3 Človeka, ktorého myseľ je upretá na teba, Bože, zachováš v pokoji, lebo dôveruje v teba.

Toto sa stalo Eliášovi, keď cítil že potreboval utiecť preč a skryť sa v jaskyni. Bol premožený okolnosťami, slovami v jeho hlave, obklopujúcimi ho udalosťami. Bolo to len v prítomnosti Pána, preč od každého, keď bol nakŕmený, ukľudnený a bol schopný byť upokojený Božím “tichým jemným hlasom”. (1. Kráľov 19:12)

Buďme nádobami použitými pre Jeho slávu. Dovoľme Mu naplniť naše životy s Jeho požehnaniami, láskou a darmi cez naše denné hľadanie Jeho prítomnosti.

Sen:

Poznámka: Priebežne budem uvádzať moju interpretáciu sna v zátvorkách. To najdôležitejšie je na konci. Pozrite si prosím aj niektoré veľmi dôležité odkazy na konci textu.

V tomto sne som bola malým dievčaťom približne 6 ročná. (Verím že toto znamenalo, že som bola Božím dieťaťom a nie že som nedospelá. Uvažovala som, plnila som si svoje úlohy a správala som sa ako dospelá, ale v tele dievčatka. Vo sne tiež nebol nikto poverený za moju pestúnku.) Uvidela som zhora malú farmu. (Aj v reálnom živote mám malú farmu.)

Bola som sama a počula som hlasy zvonka. Bol tam dospelý muž skúšajúci vojsť do stodoly, kde som pracovala. Videla som ho, ako nakúkal cez okno a neľúbilo sa mi jeho vystupovanie a jeho zlý výraz. (Verím že bol nepriateľom.) Vedela som, že mi chcel zle. Chcel mi spraviť niečo, čo nebolo dobré, avšak ja som od neho neutiekla. Podarilo sa mu vojsť ku mne do stodoly, potom sa priblížil a premeral si ma s akýmisi gestami rúk. Vyzeral, akoby niečo prepočítaval. Nekomunikoval so mnou. Odišiel, ale vedela som, že sa ešte vráti.

Hoci som sa nebála o svoj život, vnímala som, že sa stane niečo veľmi zlé, pretože som vedela, že nemal dobré úmysly. Každopádne, bola som upovedomená, že “On je so mnou” a že by som sa nemala báť. (Totiž že Boh je so mnou.) Na okamih som pomyslela na únik, ale necítila som, že to bolo nevyhnutné. Dokonca som si sadla pod nejaké skrinky, očakávajúc, že sa tento muž vráti späť, a keď sa priblížil opäť k stodole, bála som sa, čo by mohol urobiť zvieratám, takže som urobila hrmot, aby ma mohol nájsť. Vedela som, že som bola ochránená.

Skutočne ma našiel a vyzeral, akoby mal naponáhlo. Priniesol si nástroj, veľmi podobný striekačke. Striekačka bola čiernej farby. Nevedela som, čo to robil. S jeho rukou (a neviem či aj s tým nástrojom) čosi vytiahol z hornej časti môjho ucha, z chrupavky. Trochu to mačkal so svojimi prstami vyvinúc tlak. Bolo to rýchle a bezbolestné. Cítila som sa naozaj šťastná, že “to” dostal zo mňa von. Až do toho okamihu som ani nevedela, že som “to” tam mala. Bolo mi to spravené bez môjho vedomia a súhlasu. Predpokladala som, že mi to tam bolo dané, keď som bola mladšia. Nerozprával sa so mnou, ale bola som si vedomá toho, že to bola súčasť nejakého experimentu. Požiadala som ho, aby to prosím už nikdy viac nevložil do môjho tela. On zostal robiť to, čo robil, nevšímajúc si ma a bol veľmi sústredený na svoj experiment.

Povedala som mu, že ak chce, mohla by som mu dať jedno z mojich zvierat, len nech už prosím odíde. Vedľa mňa bolo niekoľko malých kuriatok a tak som siahla a chytila bieleho kohútika. Vzal si ho a spýtal sa, či to bol samec alebo samica. Povedala som že samec a on si vypýtal aj samicu, aby mal párik. Bolo mi dané vedieť, že ich používal na svoje experimenty.

Odišiel a mne sa uľavilo. Keď som sa vrátila späť k mojim prácam, rozrušilo ma to, že niektoré zvieratá sa narodili a ja som to zmeškala, pretože som jednala s tým mužom. Narodenie je najúžasnejšia vec, ktorá sa môže stať na farme a je to ponechané na farmárovu zodpovednosť uistiť sa, že všetko dobre prebieha a že je postarané o novorodencov.

Keď som to išla skontrolovať, bolo tam úžasne-nádherné narodené zvieratko. Bolo to veľmi veľké a zdravé zvieratko. Pamätám si, že som žasla nad jeho bielosťou. Neviem povedať druh toho zvieraťa, čo som videla. Viem, že bolo super biele, veľké, zdravé, silné a hoci som sa veľmi bála, ako sa oň postarám, aby sa mu dobre vodilo, rýchlo som si všimla, že vôbec nepotrebovalo moju opateru. Dokonca ani opateru jeho matky. Pamätám sa, ako som “Mu” (Bohu, tomu ktorý ma opatroval, keď prišiel ten zlý muž) povedala: “Pozri, kto sa narodil!” - hovoriac o tomto úžasnom novorodencovi.

Potom som prestala obdivovať toto stvorenie a pomyslela som si, že ho potrebujem dať na nejaké bezpečné miesto pre prípad, že by ten zlý muž prišiel späť. Nenašla som vhodné miesto kam ho ukryť a zakaždým, keď som sa pozrela na toto dieťa, tá starosť ma opustila. Bol taký kompletný, sebestačný a ja som skrátka vedela, že ma už k ničomu nepotrebuje. Išla som späť k ďalším prácam a natrafila som na nejaké veci na podlahe. Bolo tam laboratórne mikroskopické sklíčko, na ktorom bol číry roztok. V roztoku bolo čosi veľmi malé a číre v tvare zrnka ryže (ale menšie).

Zrnko bolo to, čo ten muž predtým vybral z môjho ucha. Vedela som, že mu to nevedomky spadlo na jeho ceste von. Začala som sa báť, že sa poň bude chcieť vrátiť, alebo že by mi ho chcel dať naspäť na mňa násilím.

Potom som si uvedomila, že muž opäť skúša vojsť do stodoly. Tentokrát som vedela, že musím pred ním utiecť. Vedela som, že ide skúsiť niečo na mňa vložiť. Tentokrát som použila stratégiu úteku. Najprv som nechala ísť na neho všetkých strážnych psov farmy. Potom som bežala a skúsila som striasť ho za sebou. Vo sne sa pohľad na mňa priblížil vždy, keď som bežala a keď som zatvárala za sebou dvere alebo okno, čo si vyžadovalo čas na ich zavretie; akoby to malo zdôrazniť dôležitosť zatvárania a zamkýnania dverí, cez ktoré by tento zlý muž mohol prejsť (toto sú duchovné dvere hriechu, neviery, svetských vecí atď.)

Hoci som bola malá a pociťovala som, že moje kroky boli malé v porovnaní s krokmi toho dospelého muža a jeho obratnosťou, mala som výhodu poznania mojej cesty okolo (toto je poznanie Božieho Slova a usmernení Ducha Svätého, ktoré by mali mať všetky Božie deti a používať ich pre svoju výhodu). Potom som prišla na ulicu a keď som bežala, rozhodovala som sa o ceste, ktorou by som sa mala vydať, aby som mohla uniknúť. Vedela som, že sa potrebujem dostať z voľného priestranstva a niekde sa ukryť. Bežala som dolu ulicou a vošla som cez okno po mojej pravej strane do veľkej katedrály.

Vedela som, že som ho striasla a zastavila som sa, aby som sa rozhliadla okolo seba. Bola to veľmi veľká katedrála. Vyzerala upravene a honosne. Bola veľmi priestranná a po mojej pravej ruke som videla ženu pracujúcu za stolom. Vyzerala ako správkyňa toho kostola a voľačo tam spisovala. Nevidela ani nepočula som tam nikoho iného. Žena vstala a kráčala pozerajúc sa na veci, ako to robia manažéri alebo kontrolóri. Nemohla ma vidieť. Pozerala som sa z vysokého okna dolu do tejto katedrály.

Vrátila sa späť na svoju stoličku a opäť som mohla vidieť veľkoleposť tohto miesta. Vyzeralo starobylo, ale nie vynovene. Žena potom vstala a pozerala pred seba. Videla som ju ďaleko vpravo. Potom povedala s trochu sarkastickým tónom: “Zelené deti?” Uchechtla sa a povedala: “Ty nikdy neurobíš nič nové.”

Potom som sa pozrela vľavo do diaľky, aby som videla, komu to hovorila. Uvidela som tam muža, ktorý robil na mne ten experiment. Vznášal sa nad zemou a bol oblečený ako Ježiš, ktorého sme zvykli vídať vo filmoch a na obrázkoch. Pri bližšom pohľade som mohla povedať, že on nebol skutočný. Vyzeral akoby nastrojený v kostýme, hoci to nebolo očividné. Bolo tam čosi, čo ho držalo hore (akoby na špagátoch), ale tie boli skryté. Vedela som, že si nacvičoval túto “Ježišovu” rolu ako nejaký projekt/experiment.

Koniec sna.

Dôležité detaily k mojej interpretácii:

Verím že narodenie sa toho dokonale bieleho zvieratka na mojej farme predstavuje narodenie sa Ježiša a bolo tam, aby označilo časový sled sna. Znamená to že “počas histórie” (pred i po narodení nášho Pána) náš nepriateľ experimentoval s “poškodzovaním” našej DNA dokonca ešte pred narodením Ježiša. Nevedomky sme bývali používaní za účelom pokroku technológie, ktorá dovolí nepriateľovi toto urobiť. Naše laboratórne testy, tkanivá, krv, röntgenové lúče atď. prispievali k tomu, čo bude napokon ponúknuté ako znamenie šelmy.

Nebudeme zodpovední za to, pretože sme nevedeli, že sme boli používaní na ten účel (kvôli tomu som bola vtedy ochránená a neodišla som, keď ten muž prišiel poprvýkrát). Avšak, keď ide o Značku Šelmy, budeme musieť utiecť a odoprieť vziať si ju. Oni preto prídu za veriacimi a my budeme za to naveky zodpovední, ak si ju vezmeme.

Náš nepriateľ vyskúša napodobňovať Ježišov druhý príchod.

Matúš 24:24 “Lebo povstanú falošní Kristovia a falošní proroci a budú ukazovať veľké znamenia a divy; dokonca také, že keby to bolo možné, oklamú aj vyvolených.”

Veľmi dôležitá faktická informácia:

Keď som sa prebudila, spomenula som si, že som počula pastora Eddieho Paula Flowersa spomínať, že nanotechnológia vo vakcínach by mohla spôsobiť, že človek bude vyžarovať zelenú farbu pri určitom osvetlení. Vtedy som to neskúmala, len som o tom počula v kázaní ako krátky komentár. Po tomto sne, keďže som v ňom počula “Zelené deti?”, preskúmala som to a našla som, že tá technológia existuje a používa sa ako štandardná praktika v rastlinách i zveratách na mnohých výskumných cestách po celom svete.

Jedna charakteristika je, že vedci sú už schopní odovzdať tento gén zeleného žiarenia (pozmenenú hybridnú DNA) k potomkom bez priameho zásahu s dotyčným subjektom.

https://www.earthisland.org/journal/index.php/magazine/entry/engineered-glowing-plants-nanotech-environment/

https://www.latimes.com/science/sciencenow/la-sci-sn-glow-in-the-dark-pigs-china-20131230-story.html

Podržme si naše Bohom dané mysle, duše a telá bezpečné a posvätené pre nášho Pána. Modlite sa za ochranu aj pre vaše telo, pretože ono je chrámom Ducha Svätého, ktorý prebýva v nás. (Alebo malo by to tak u nás byť, ak nehrešíme a hľadáme Krista v našom konaní.)

Boh vás žehnaj.

Preložené zo 444 prophecy news

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...