utorok 26. januára 2021

Vládnem Naveky

Vládnem Naveky – 26. januára 2021

Vládnem Naveky. Som Všemocný, Kráľ Slávy. Niet Žiadneho Konca Môjho Kráľovstva, je to Jediné Kráľovstvo, ktoré bude trvať Naveky Vekov. Vládnem Z Generácie na generáciu. Nemením Sa. Moje Poradenstvo Trvá Naveky.

Som pri Riadení. Všetka Sila a všetka Autorita sú Moje. Moja Vôľa bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Určenom Čase, pretože Vládnem Naveky.

Slúžite Mocnému Bohu, Tomu ktorý Vládne Naveky Vekov. Chváľte Ma a Oslavujte Moje Sväté Meno. Váš Kráľ Vládne Naveky Vekov. Nech Svet Pozná, kto Vládme, kto je v Riadení. Ja Som Boh bohov, Kráľ kráľov a Pán pánov. Som Jediný Spravodlivý Sudca, ktorý Súdi Čestne a Správne, pretože Vládnem. Predo Mnou sa Skloní Každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán.

Moje Panstvo Nemá Konca, Som Večný. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase vo Veľkej Sile a Sláve, pretože Vládnem Naveky. Moje Kráľovstvo je Večné. Zničím Všetky ľuďmi vytvorené kráľovstvá s Ohňom, v Určenom Čase, pretože Vládnem Naveky. Moje Kráľovstvo je jediné Kráľovstvo, ktoré bude trvať Naveky Vekov. Som Žiarlivý Boh, Ktorý Vládne Naveky. Buďte v Bázni a Úcte ku Mne, Preto, Kto Som a Preto, Čo Dokážem Urobiť.

Vy všetci môžete Poznať Toho, Ktorý Vládne Naveky Vekov, Reálne. Ak Ma Hľadáte, Nájdete Ma. Ja Som Ten, Kotrý vás Miluje a Stará sa o vás. Buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja, ak Chcete byť Súčasťou Môjho Večného Kráľovstva na Konci a Koniec to oznámi. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Ja Vládnem Naveky.

https://www.youtube.com/watch?v=TRUsAyd-nKg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...