sobota 30. januára 2021

Výbuch vyžiarenej energie, nepozerajte sa do svetla. Necestujte k obzoru.

Proroctvo: výbuch vyžiarenej energie, nepozerajte sa do svetla. Necestujte k obzoru. - 29. 1. 2021

Písmo: 1 Solúnčanom 5:3 Lebo keď budú hovoriť: Pokoj a bezpečnosť, vtedy náhle príde na nich zahynutie ako bolesť na tehotnú ženu, a neujdú.

Slovo z 29. januára 2021 o 6:00 ráno: Človek si privedie na seba svoju vlastnú pohromu a utrpenie. Človek býval pochabý v minulosti a nepoučil sa. V snahe za mocou a riadením, opäť raz vytvorí masaker a smrť - neuvedomujúc si varovania. Dával som vám Môj pokoj, namiesto neho si vyberáte vojnu. Pre nepodozrievavé davy, slepotu. Putujúc už v stave duchovnej slepoty, zažijú fyzickú slepotu - slepotu zo zbrane vyrobenej človekom. Na obzore bude vidieť záblesk svetla, výbuch vyžiarenej energie. Nepozerajte sa do svetla. Necestujte k obzoru. Keď povedia "pokoj a bezpečnosť", zažijete zničenie. Mnohí budú odstránení a budú v bezpečí pod Mojimi Krídlami. Nekajúcni zostanú, zatiaľ čo chaos zametá národy a muž hriechu pokročí vpred. Súženie sa začína. Vložte vašu dôveru do Mňa. JA SOM VŽDY S VAMI!

https://www.youtube.com/watch?v=vv4RKmPDxmM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...