streda 13. januára 2021

Žiadny Pokoj

Žiadny Pokoj – 13. január 2021 - od Ježiša

Vo svete nebude Žiadny Pokoj bezo Mňa, Princa Pokoja, len Virvar (Zmätok). Nedajte sa nikým zviesť so lžami a s prázdnymi sľubmi. Ja Som Pravý Darca Pokoja a Obnovovateľ Pokoja. satan Nechce Pokoj vo svete a preto je svet vo virvare. Je to aj preto, že mnohí nenávidia jeden druhého kvôli Neposlušnosti ku Mne. Láska Nie je Možnosť ale Prikázanie. Prikázal som vám všetkým Milovať Najprv Mňa a potom Milovať vášho blížneho ako seba samého. Len vtedy bude Pokoj medzi vami aj vo svete. Láska vedie k Pokoju.

Mnohí Ma Nemilujú Ani Nie sú v Pokoji so Mnou, s Tým, o Ktorom to celé je. Je to voľba. Každá Neposlušnosť bude potrestaná.

Musíte byť Uzmierení so Mnou. Vtedy budete mať a zažívať Môj Pravý Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca uprostred virvaru. Volám každého, aby bol v Pokoji so Mnou. Milujem vás a Starám sa o vás, ale Nikoho Nenútim Poslúchať Ma. Máte slobodnú vôľu, ale tiež si ponesiete následky na Konci a Koniec to oznámi.

Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži, kde Som Zaplatil Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Kajajte sa a Odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest. Hriech vás oddeľuje odo Mňa. Hriech vám odníma aj dôveru v spoľahnutie sa a Nemáte Žiadny Pokoj so Mnou a Necítite sa byť Milovaní. Hriech je pričinou toho, že svet je vo virvare.

Preto Volám hriešnikov k Pokániu, z Lásky a pretože Som Starostlivý. Chcem aby každý bol v Pokoji so Mnou, aby ste mohli mať a zažívať Môj Pravý Pokoj, dokonca tam, kde nie je Žiadny Pokoj vo svete, iba virvar. Hľadajte, aby ste boli vždy v Pokoji so Mnou aj jeden s druhým. Nedovoľte nikomu ani ničomu vziať vám váš Pokoj. Buďte tvorcami Pokoja. Milujte a Nenenáviďte. Žehnajte a Nepreklínajte. Neoplácajte zlé so zlom ale s Dobrom. Čiňte druhým to, čo chcete, aby aj oni činili vám, všetko z Lásky. Nikto nemôže Milovať a byť v Pokoji so Mnou a súčasne Nemilovať a Nehľadať ako byť vždy v Pokoji s druhými. Kvôli tomuto mnohí Nemajú Ani nezažívajú Pravý Pokoj. Musíte Milovať tak, ako Ja Milujem. Dávam a Obnovujem Pokoj z Lásky, ale bezo Mňa Niet Pokoja.

https://www.youtube.com/watch?v=k7yf_dyHv_o


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...