piatok 8. januára 2021

Padnutí anjeli a nefilimovia sú tu teraz

Proroctvo: padnutí anjeli a nefilimovia sú tu teraz. Varovanie NYC a Kalifornii! - 7. januára 2021 - od Ježiša, zdieľané sestrou Barborou.

Písmo: Genezis 6:4-8 4 V tých dňoch boli obrovia na zemi, a tiež i potom, keď synovia Boží vchádzali k ľudským dcéram a ony im rodili deti. To boli tí siláci, ktorí sú od veku mužmi povestného mena. 5 A Boh videl, že sa množí skazenosť človeka na zemi, a že kazdá prestava myšlienok jeho srdca bola len neprestajne zlá. 6 A Pán ľutoval, že učinil človeka na zemi, a zarmucovalo to Jeho srdce. 7 A Pán povedal: Zahladím človeka, ktorého som stvoril, z tváre zeme, zahladím všetko od človeka až po hovädo, až po zemeplaza a až po nebeského vtáka, lebo ľutujem, že som ich učinil."

Slovo: "Dcéra, rozprávaj o prichádzajúcej pohrome a zajatí ľudí. Sýpky vašich vodcov sú plné zrna, pritom ľudia hladujú. Ako to, že nemôžete vidieť pravdu? Povedal som vám: koniec dní bude podobný dňom Noeho. Mnohí si nevšímajú detaily. Choďte naspäť opäť prečítať Moje Slová! V tých dňoch boli Nefilimovia, teraz sú medzi vami! Padnutí anjeli sa skrývajú púhemu zraku a infiltrovali vlády i vodcov národov. Bývali faraónmi, imperátormi a kráľmi. Teraz ovládajú svet s ich peniazmi, silou a bohatstvom. Bývali a sú rodinou a priateľmi nepodozrievavých. Dokážete vidieť? Sú vaše oči otvorené? Akceptujete pravdu? Volal som vás, nech ste ostražití a pozorní - teraz nie je čas driemať! Veci sa rapídne menia. Ak nie ste pripravení, budete ponechaní vzadu! Mnohí pôjdu do zajatia - toto bude ich súd. Mor a nákaza budú pokračovať!

Veľkomesto New York, tvoj súd príde v jednej hodine!

Kalifornia, budeš odstránená! Nemôžeš sa pýšiť s tvojimi ohavnosťami predo Mnou bez následkov za tvoje správanie a zvrátenosti!

Babylon, rozdelím tvoju zem! Odovzdám ťa tvojim nepriateľom. Nekajúcny národ, pyšní a arogantní ľudia budú privedení k pokore, neustále odmietajúci kajať sa a posmievajúci sa Mojim Slovám. Odstránim každú modlu, ktorú človek vytvoril. KAJAJTE SA EŠTE PRED ZNIČENÍM!"

https://www.youtube.com/watch?v=bCmfdN-tbyk


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...