pondelok 4. januára 2021

Zostávaš Blokovať Moju Ruku

Prorocké Slovo - Nádherné Slovo, Zostávaš Blokovať Moju Ruku - 4. 1. 2021

Ahojte 😊! Vitajte v 2021! Kiež budete štedro požehnaní tento rok a vzrastať stále viac a viac v blízkom spojení s Ježišom. Toto je prvé slovo, ktoré mi Pán dal zverejniť tento rok. Modlím sa, nech vás ono mocne požehnáva. Nie každé prorocké slovo je však pre každého, preto ak toto slovo rezonuje vo vašom duchu, vezmite ho pred Pána a pýtajte si od Svätého Ducha jeho potvrdenie a rozbor.

Boh povedal: “Moje dieťa, ver že môžeš a budeš. Aké hranice sú vo Mne okrem hraníc, ktoré kladieš na Mňa nevierou? Či nevieš, že je napísané, že ak veríš vo Mňa, budeš robiť ešte väčšie veci ako tieto? Prečo obmedzuješ seba? Ohraničuješ sa tým, v čo veríš že môžeš a nemôžeš urobiť. Či nie som tvojím Tvorcom? Či ťa nepoznám lepšie ako ty poznáš seba? Či nemôžem dať a doplniť ti všetko čo potrebuješ? Či je azda niečo príliš ťažké pre Mňa?

Milujem ťa. Som pre teba. Mám pre teba veľké a úžasné plány. Prečo zostávaš blokovať Moju ruku? Moje ruky sú ti otvorené, ale ty neprijímaš. Pomocou niektorej lži nepriateľa, zobrazuješ falošnú pokoru a vravíš, že nie si hodné prijímať, čo je v Moje ruke. Ale dieťa, či som ťa Ja nespravil hodným na kríži? Či som nezaplatil najvyššiu cenu, aby som ťa pritiahol blízko ku Mne? Prečo si teda toto myslíš vo svojom srdci?

Či nevidíš krásu, ktorú Ja vidím vnútri teba? Čo vidíš, keď sa pozrieš do zrkadla? Môžeš sa vôbec pozrieť na seba v zrkadle, láska Moja? Ak nie, prečo je to tak? Akým lžiam veríš? Pretože tie nie sú to, čo Ja vidím. Ja vidím Svoje milované drahé dieťa, pre ktoré mám tie najlepšie plány. Dieťa ktoré chcem blízko Seba, radujúce sa v Mojej prítomnosti. Vyžeň! Vyžeň tieto lži od nepriateľa! Kráčaj v Mojej pravde. Zrovnaj sa s Mojím slovom a s tým, kto vravím, že si.

Či som nehovoril pravdu Gideonovi? On nevedel, čo bolo ukryté v jeho vnútri, dokým som to nevyvolal von. Nápodobne, dieťa, i ty sa budeš učiť to, kým naozaj si, jedine trávením času v Mojej Prítomnosti a Mojom slove. Umožni Môjmu Duchu viesť a usmerňovať ťa vo všetkých veciach. Ja činím všetky veci nové. Toto je k Mojej sláve a cti na veky vekov.”

Tu sú písma, ktoré Pán dal s týmto slovom: Daniel 7:9-10, 1 Korinťanom 2:9, Žalm 7:10-17, 1 Korinťanom 8:6, Zjavenie 4:8-11, Lukáš 2:14, Zjavenie 19:7, Marek 11:24, Rimanom 8:14.

Buďte požehnaní 😊 Adela

https://www.youtube.com/watch?v=wT0_iW2leqM
https://www.boldexistence.com.au/prophetic-word-you-keep-blocking-my-hand/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...