streda 6. januára 2021

Nikdy Nestrácajte Nádej

Nikdy Nestrácajte Nádej - 6. januára 2021 - Ježišovo posolstvo k nám

Nikdy Nestrácajte Nádej, pretože vždy je Nádej, ona je vo Mne. Ja Som Darca Nádeje. Milujem vás a Starám sa o vás. Ste Milovaní. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, v to Kto Som a v to, čo Dokážem urobiť. Poznajte Ma Reálne.

Ja Sa Nemením. Stále Robím veci Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné. Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Som Všemocný. Všetka Moc a Všetka Autorita sú Moje. Niet Ničoho, čo Nie Som Schopný urobiť. Majte Vieru vo Mňa a Nepochybujte O Mne. Som Všemohúci a Vládnem Pomocou Mojej Veľkej Sily a Slávy. Mám Riadenie. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu.

Budete mať skúšky a súženia. Vaša Viera bude testovaná mnohokrát a na rozličných cestách. Vytrvávajte, buďte neochvejní, Pevní vo vašej Viere. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Určenom Čase.

Nezúfajte, pretože vždy je tu Nádej. Stále robím Zázraky. Dúfajte v Zázrak. Viera vo Mňa Koná Zázraky, bezo Mňa nemôžete nič urobiť. Dúfajte vo Mňa, v Toho, o Ktorom to celé je. Nebudete Sklamaní.

Nikdy Nestrácajte Nádej, pretože to je to, čo chce satan. on je váš protivník. Rozpoznávajte vášho nepriateľa. je otcom všetkých lží, zvodca a ničiteľ. prišiel len preto, aby kradol, zabíjal a ničil. Niet v ňom Žiadnej nádeje na Večný Život, Len Večné Zatratenie. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život, vedľa Mňa Nie je žiaden iný a ani Nikdy Nebude. Nádej na Večný Život je Jedine vo Mne. Ja Som jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Z tohto dôvodu musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou, aby ste tak mohli mať Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=GU4vi10JWng


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...