piatok 22. januára 2021

Proroctvo, posledné volanie k pokániu pred zničením, pohyb veľkého tektonického plátu

Proroctvo, posledné volanie k pokániu pred zničením, pohyb veľkého tektonického plátu - 21. 1. 2021

Písmo: Ezechiel 7:3-6 "Teraz už koniec príde na teba, a vypustím na teba svoj hnev a budem ťa súdiť podľa tvojich ciest a uvrhnem na teba všetky tvoje ohavnosti. 4 A moje oko sa nezľutuje nad tebou, ani nebudem šetriť; ale uvrhnem tvoje cesty na teba, a tvoje ohavnosti budú v tvojom strede, a dozviete sa, že ja som Pán. 5 Takto hovorí Pán BOH: Zlo, jednotné zlo, hľa, prichádza. 6 Koniec prichádza, koniec prichádza; zobudil sa proti tebe; hľa, prichádza."

Slovo z 20. januára 2021 o 13:55 hod. (Joe Biden bol vymenovaný za Prezidenta o 12:00 hod.): 

Vidím VEĽKÉ ROZDELENIE medzi vašim ľuďom; ľudia, ktorí boli kedysi pod Mojím Menom. Generácie ktoré neboli učené Mojim cestám. Ako môže rozdelený národ pokračovať? Náhle zničenie a súd je nad zemou. Oči sú slepé. Uši sú hluché. Zatrasiem zemou. Pohnem vaše pevniny. Zemetrasenia a vlny tsunami budú nasledovať a rozvraty nikdy predtým nevídané človekom, pohyby veľkého tektonického plátu. Vaše skazené mestá už viac nebudú. Vulkány, ktoré boli kedysi nečinné, sa náhle prebudia. Ukážem vám Moju silu a moc. Strávim posmeškárov a pohŕdačov s ohňom. Prikryjem ohavnosti s vodou. Pohltím zločincov. Ušetrím zostatok. NEbývali ste určení pre Môj hnev. Oheň a ľadovec opäť raz zapršia. Milujem Moje deti. ZÁVEREČNÉ VOLANIE K POKÁNIU PRE TÝCH ŽIJÚCICH V HRIECHU!"

https://www.youtube.com/watch?v=9dzk0AFex3I


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...