utorok 19. januára 2021

Chváľte Ma!

Chváľte Ma! – 19. januára 2021 - Ježišove slová k nám

Chváľte Ma, Moje Milované deti. Nezúfajte Ani Nebuďte Vystrašené. Ja mám Úplné Riadenie. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Volané primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Moja Ruka Nie je taká Krátka, aby Nepomohla. Majte Vieru vo Mňa, v to kto Skutočne Som a v to čo Dokážem urobiť. Viera Vypracúva Zázraky. Chváľte Ma za Zázraky.

Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Či Sľúbim a Neučiním, čo Vravím? Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Vykonajú všetko čo Chcem, ako Chcem a kedy Chcem. Ja Sa Nemením. Som Všemohúci. Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Stále Robím veci Bezprecedentné, Nemožné, Neobyčajné i Nadprirodzené, Mojou Cestou. Chváľte Ma! Ja Som Kráľ Slávy (Glórie).

Pozdvihnite Vlajky Nádeje a Chváľte Ma! Víťazstvo je vždy zaistené so Mnou, s Veľkým Ja Som. Som vaša Vlajka Povzbudenia. Dávam Nádej tam, kde nie je Žiadna Nádej. Chváľte Ma! Milujem vás a Starám sa o vás. Každý vlas na vašej hlave je spočítaný. Máte väčšiu hodnotu než mnoho vrabcov a či Sa Nestarám o každého jedného z nich? Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Buďte v Pokoji. Chváľte Ma, a budete vidieť a zažívať Moju Lásku a Dobrotu znova a znova. Ja Sa Nemením. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Takýto Som. Chváľte Ma! Som Hodný byť Chválený. Spievajte Mi Radostne Piesne Chvál a Chváľte Moje Sväté Meno, vo dne i v noci. Chváľte Ma! Váš Kráľ Prichádza v Určenom Čase.

https://www.youtube.com/watch?v=GxJn1VKTpgo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...